[ALL] SWAP hamulców

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
ODPOWIEDZ
i
igi84
Forumowicz
Posty: 619
Rejestracja: 24 maja 2009, 17:39
Auto: Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Gdynia

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: igi84 »

vwir, normalnie tak jak się wywarza alusy, ale jest tam nawet jeszcze troszkę miejsca, tylko przy samych ramionach jest dosłownie miejsca na kartkę papieru, dlatego też będę myślał nad jakimś 1-2mm dystansem miedzy felgą a tarczą bo jednak troszkę ciasno lecz nie ociera :D faktem jest to iż wszędzie mówią że nie wejdzie a jednak zarówno stal ( ja mam zapas pełnowymiarowy) jak i alu nie trą :D Jakby haczyły ciężarki to miałem w planach klejenie cieńszych 2,5 gramowych w listku po 30g grubość 2mm a nie jak w standardzie po 60g grubość 4mm.
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: bartek »

u mnie stal 15tka wchodzi na wcisk i ociera.
a na 312 z przodu i tak nie wejdzie.
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
i
igi84
Forumowicz
Posty: 619
Rejestracja: 24 maja 2009, 17:39
Auto: Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Gdynia

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: igi84 »

bartek, no 312 wykluczam wstawiam 288 ze względu na nowe zimowe 15tki chodziło właśnie o tył. Specjalnie przymierzyłem stalową 15tke z zapasu i weszła bez problemu ori felga. fakt sprawdzałem też inną ori VW 15tke i nie weszła ze względu na mniejszą średnicę wewnątrz felgi zaznaczony na czerwono, ale alu śmiało podchodzi :)
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: bartek »

288 też daje radę, lepsze to od badziewia FS III
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
i
igi84
Forumowicz
Posty: 619
Rejestracja: 24 maja 2009, 17:39
Auto: Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Gdynia

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: igi84 »

No dokładnie w końcu zacznie się hamowanie a nie zwalnianie ;p
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: kornat »

Po przejściu na inne heble warto przekodować ABS.
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: remiq »

Zastanawiam się, czym różnią się w skuteczności hamulce z tarczą 280 i 288mm. Czy te 8mm robi taką robotę, czy jest inny (większy) tłoczek, większe klocki?
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: kornat »

8mm na całym obwodzie + trochę większy klocek i mamy efekt. Głównie to widać po kilku hamowaniach z dużej prędkości gdzie większa tarcza i klocek lepiej odprowadzą ciepło przez co się nie zwichrują. 288mm też można zwichrować ale trudniej ;)
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: bartek »

280>288-- inny zacisk, taki jak przy 312tkach
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: remiq »

bartek pisze:inny zacisk, taki jak przy 312tkach

super, ale co z tego? Czym się różnią (oprócz zamocowania)?
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
ODPOWIEDZ