Seria trochę puchnie przy dynamicznej jeździe.
Postaram się opisać to co udało mi się znaleźć na ten temat na przykładzie seria TDI 90,110KM
przód:
seria tarcza 280mm jarzmo razem ze zwrotnicą. Aby przejść na 288 należy wymienić zwrotnicę, dokupić zacisk, jarzmo i oczywiście tarcze+klocki, blaszana osłona tarczy
części te występują w autkach o tej samej płycie podłogowej co nasze Tolki z silnikami:
TDI 130-150KM, benzynka 1.8T, V5
następnie(jak kto woli od razu) do przejścia na tarcze 312, należy zmienić tylko jarzmo zacisku oczywiście tarczę+klocki(chociaż są takie same jak w 288, zależy od stanu).
Zacisk i zwrotnica taka sama jak 288
tył:
seria 232, tarcza niewentylowana:
aby przejść na 256 wentylowaną trzeba dokupić jarzmo i zacisk, tarcze (pasują przednie od benzyn 1.4, 1.6) + klocki , z osłony tarczy można odciąć rant, lub odgiąć po całości, wtedy wejdzie większa tarcza(wymiana osłony kłopotliwa, trzeba zdejmować piastę)
części pochodzą od leona cupra R lub skody octawii I RS
Dobrze jest też wymienić przednie (gumowe) przewody hamulcowe na takie w stalowym oplocie.
jak coś pokręciłem to proszę o poprawki.
Miłego hamowania
