vwir, normalnie tak jak się wywarza alusy, ale jest tam nawet jeszcze troszkę miejsca, tylko przy samych ramionach jest dosłownie miejsca na kartkę papieru, dlatego też będę myślał nad jakimś 1-2mm dystansem miedzy felgą a tarczą bo jednak troszkę ciasno lecz nie ociera faktem jest to iż wszędzie mówią że nie wejdzie a jednak zarówno stal ( ja mam zapas pełnowymiarowy) jak i alu nie trą Jakby haczyły ciężarki to miałem w planach klejenie cieńszych 2,5 gramowych w listku po 30g grubość 2mm a nie jak w standardzie po 60g grubość 4mm.
bartek, no 312 wykluczam wstawiam 288 ze względu na nowe zimowe 15tki chodziło właśnie o tył. Specjalnie przymierzyłem stalową 15tke z zapasu i weszła bez problemu ori felga. fakt sprawdzałem też inną ori VW 15tke i nie weszła ze względu na mniejszą średnicę wewnątrz felgi zaznaczony na czerwono, ale alu śmiało podchodzi
Zastanawiam się, czym różnią się w skuteczności hamulce z tarczą 280 i 288mm. Czy te 8mm robi taką robotę, czy jest inny (większy) tłoczek, większe klocki?
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
8mm na całym obwodzie + trochę większy klocek i mamy efekt. Głównie to widać po kilku hamowaniach z dużej prędkości gdzie większa tarcza i klocek lepiej odprowadzą ciepło przez co się nie zwichrują. 288mm też można zwichrować ale trudniej