ja też zaślepiłem EGR i jakiegoś drastycznego wzrostu spalania nie zauważyłem. Zima w mieście spalanie wzrosło o jakieś 0.1l/100km a auto stoi pod chmurka. Po rozgrzaniu i na trasie Tolek pali jak palił - czyli OK. Przy 120km/h jakieś 4.7l/100km
Panowie a gdzie mogę dostać taką zaślepkę do tego zaworu EGR tą z kwasówkę ??? Szukałem na allegro ale nic nie było.
Wiem mogę zrobić ja sam ale wolałbym już gotową byłbym pewniejszy że wszystko jest w porządku
szymekgd widocznie słabo szukałem ale dzięki za pomoc
[ Dodano: 2012-03-01, 18:03 ] A koledzy jeszcze jedno pytanie jakiej grubości najlepiej kupić tą zaślepkę ??? Tak żeby ta rurka od EGR-u została tam gdzie była
invisible9, z detki to nie,guma od razu sie stopi Ja zrobilem z krygielitu czy jakos tak,podpytaj w motoryzacyjnym,powinni cos miec w arkuszach,u mnie pod turbine wycieli i zalozyli taka pseudo tekturowa,ale nie znam nazwy materialu.
Witam
Od kilku dni jestem posiadaczen Toledo 1M 1.9 TDI po dzwonie z słupem,skoro mam rozebrany cały przód to od razu zaślepię EGR i mam takie pytanie czy po zaślepieniu EGR mogę odłączyć wszystkie podciśnienia od zaworów sterujących EGR i przemustnicą w nim i mogę odłączyć przewody elektryczne?
KS2507, przepustnica? Mozesz wywalic przewody podcisnienia z zaworu sterujacego n18 i zmodyfikowac uklad podcisnien, w czesci wykonawczej zaslepic wlot podcisnienia, przewod elektr. powinien zostac w n18, jezeli go odlaczysz to zapisze sie w ecu informacyjny blad, spotakalem sie tez na forach z zamykaniem obwodu rezystorem, ale podobno z czasem ulega przepaleniu.