Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: Szymek08 »

ja też zaślepiłem EGR i jakiegoś drastycznego wzrostu spalania nie zauważyłem. Zima w mieście spalanie wzrosło o jakieś 0.1l/100km a auto stoi pod chmurka. Po rozgrzaniu i na trasie Tolek pali jak palił - czyli OK. Przy 120km/h jakieś 4.7l/100km
Awatar użytkownika
przemekg41
Forumowicz
Posty: 295
Rejestracja: 27 gru 2009, 14:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Busko Zdrój

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: przemekg41 »

Panowie a gdzie mogę dostać taką zaślepkę do tego zaworu EGR tą z kwasówkę ??? :-) Szukałem na allegro ale nic nie było.
Wiem mogę zrobić ja sam ale wolałbym już gotową byłbym pewniejszy że wszystko jest w porządku :mrgreen:
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: szymekgd »

przemekg41, szukac to Ci sie chyba nie chcialo: http://allegro.pl/listing.php/search?ca ... r+zaslepka ;)
Awatar użytkownika
przemekg41
Forumowicz
Posty: 295
Rejestracja: 27 gru 2009, 14:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Busko Zdrój

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: przemekg41 »

szymekgd widocznie słabo szukałem :) ale dzięki za pomoc :D

[ Dodano: 2012-03-01, 18:03 ]
A koledzy jeszcze jedno pytanie jakiej grubości najlepiej kupić tą zaślepkę ??? :)Tak żeby ta rurka od EGR-u została tam gdzie była :)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: szymekgd »

przemekg41, rurka sie nagnie, ale zaslepka 2mm z nierdzewki wystarczy, pamietaj o dodatkowej uszczelce.
Awatar użytkownika
przemekg41
Forumowicz
Posty: 295
Rejestracja: 27 gru 2009, 14:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Busko Zdrój

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: przemekg41 »

A tą dodatkową uszczelkę dostane razem z zaślepką czy raczej oddzielnie jej muszę szukać ???
i
invisible9
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 12 sty 2012, 17:14

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: invisible9 »

Gdzie dostać uszczelkę do tej blaszki zasłaniającej egr? Czy można ją zrobić samemu? Np wyciąć ze starej dętki rowerowej?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: szymekgd »

invisible9, z detki to nie,guma od razu sie stopi ;) Ja zrobilem z krygielitu czy jakos tak,podpytaj w motoryzacyjnym,powinni cos miec w arkuszach,u mnie pod turbine wycieli i zalozyli taka pseudo tekturowa,ale nie znam nazwy materialu.
K
KS2507
Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 12 mar 2012, 18:08

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: KS2507 »

Witam
Od kilku dni jestem posiadaczen Toledo 1M 1.9 TDI po dzwonie z słupem,skoro mam rozebrany cały przód to od razu zaślepię EGR i mam takie pytanie czy po zaślepieniu EGR mogę odłączyć wszystkie podciśnienia od zaworów sterujących EGR i przemustnicą w nim i mogę odłączyć przewody elektryczne?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Dlaczego chcemy wywalić EGR?

Post autor: szymekgd »

KS2507, przepustnica? Mozesz wywalic przewody podcisnienia z zaworu sterujacego n18 i zmodyfikowac uklad podcisnien, w czesci wykonawczej zaslepic wlot podcisnienia, przewod elektr. powinien zostac w n18, jezeli go odlaczysz to zapisze sie w ecu informacyjny blad, spotakalem sie tez na forach z zamykaniem obwodu rezystorem, ale podobno z czasem ulega przepaleniu.
ODPOWIEDZ