Kiziak pisze:Da się go nasmarować czy jest zamknięty i tylko do wymiany? Pytam bo nie wiem czy jest sens się tam dogrzebywać. Na słuch wydaje mi się, że to tez za schowkiem.
Da się, ściągasz schowek itp i masz wiatrak, nie jest z tym dużo zabawy
Witam!
Moje pytanie jest takie, iż gdy jest np -8 (tak jak dziś) lub niżej to auto strasznie ciężko się nagrzewa(przy dmuchawie od zimnego silnika na full) po 30km dopiero, 90 stopni przy prędkości 120km/h a gdy zwolnie do 70km/h i tak jade lub stanę na światłach to temperatura spada do 80 stopni, gdy włącze dmuchawe na HI i full to temperatura spada bardzo szybko, gdy wyłącze dmuchawe całkowicie to rośnie do 90 stopni. Czy to normalne?
Dodam, że jeszcze gdy mam włączone "AUTO" na klimatroniku czyli powietrze jest rozprowadzane po całym aucie, ze wszystkich nawiewów to z dwóch środkowych nie dmucha praktycznie wogóle, tylko delikatny chłód, z bocznych, na nogi i na szybe dmucha ciepłym i mocniej. Gdy dam na dmuchanie z kratek tych 4 to normalnie ciepłym dmucha.
Czy u was też tak jest?
Proszę o odpowiedzi, bardzo dziękuje.
"Tylko ciężko pracując, można mieć to co się chce"
adrian2901, tak powinno być nie masz się czym martwić... a jak jedziesz to ustaw sobie temp 22st. i pilnuj aby nie dmuchało mocniej niż 3-4 kreski to ci się szybciej zagrzeje i w aucie będzie ciepło
Dzięki kolego zazwyczaj tak właśnie mam 22 stopnie i 3-4 kreski, chyba odruchowo tak każdy ustawia ale gdy wiozę pasażerów to lubią zwiększać na HI i full kreski bo im zimno i właśnie zauważyłem tą sytuację i się trochę przestraszyłem, ponieważ to, że cięzko się nagrzewa no to bo zimno, ale że spada np w korku albo przy wolnej prędkości do 80 stopni lub niżej to było dla mnie dziwne bo w Ibizie na benzynie, miałem tak, że w korku mi się chłodnica włączała nawet w zimie...
Edit by Sony
Zamiast dublować tematy dopisuj się na przyszłość do już istniejących. Temat scaliłem.
Ostatnio zmieniony 26 sty 2012, 21:36 przez adrian2901, łącznie zmieniany 1 raz.
"Tylko ciężko pracując, można mieć to co się chce"
Piszę w dość nietypowej sprawie.
Nie mam problemów z ogrzewaniem ale ostatnio na dnie zbiorniczka znalazłem szlam i postanowiłem przepłukać nagrzewnicę. Czy ktoś ma pod ręką taką szybkozłączkę bądź wąż dochodzący do niej? Potrzebuję jej średnicę abym mógł zakupić zakupić węża i założyć na tą szybkozłączkę, ponieważ przy płukaniu nie chciałbym chlapać po silniku tylko wypuszczę węża pod auto.
Poniżej wrzucam zdjęcie aby zobrazować dokładnie o co chodzi.
Mam podobny problem jak w temacie tylko różnicą jest to że dmucha mi cały czas ciepłe powietrze jak sie nagrzeje auto a jak chce zmienić na chłodne nadal leci gorące. Nie mam dmuchania zimnym powietrzem(posiadam climatronic )
Co to może być też moze ten silnik od regulacji nawiewu ciepło zimno czy coś innego ?