Kiziak pisze:Da się go nasmarować czy jest zamknięty i tylko do wymiany?
Pytam bo nie wiem czy jest sens się tam dogrzebywać. Na słuch wydaje mi się, że to tez za schowkiem.
Da się, ściągasz schowek itp i masz wiatrak, nie jest z tym dużo zabawy

Kiziak pisze:Da się go nasmarować czy jest zamknięty i tylko do wymiany?
Pytam bo nie wiem czy jest sens się tam dogrzebywać. Na słuch wydaje mi się, że to tez za schowkiem.


i tam kolega kornat pięknie opisał jak się dogrzebać do wiatraka

nie masz się czym martwić... a jak jedziesz to ustaw sobie temp 22st. i pilnuj aby nie dmuchało mocniej niż 3-4 kreski to ci się szybciej zagrzeje i w aucie będzie ciepło
zazwyczaj tak właśnie mam 22 stopnie i 3-4 kreski, chyba odruchowo tak każdy ustawia
ale gdy wiozę pasażerów to lubią zwiększać na HI i full kreski bo im zimno i właśnie zauważyłem tą sytuację i się trochę przestraszyłem, ponieważ to, że cięzko się nagrzewa no to bo zimno, ale że spada np w korku albo przy wolnej prędkości do 80 stopni lub niżej to było dla mnie dziwne bo w Ibizie na benzynie, miałem tak, że w korku mi się chłodnica włączała nawet w zimie...
