Seico do oceny

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tony
Zasłużony
Posty: 2725
Rejestracja: 18 maja 2008, 20:26

Seico do oceny

Post autor: tony »

Witam,
może ktoś podpowie na co zwrócić uwagę bo nie znam tego auta w ogóle
http://moto.allegro.pl/fiat-seicento-1- ... 35047.html
Chcę jutro go obejrzeć i podjechać na stację diagnostyczną przed zakupem.
Z góry dzięki za pomoc :)
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Seico do oceny

Post autor: szymekgd »

Kumpel ma w podobnym roczniku, strasznie podatne na rdze, progi to porazka.
d
dude88pl
Forumowicz
Posty: 498
Rejestracja: 03 lis 2010, 17:50

Seico do oceny

Post autor: dude88pl »

cosik podejrzany stan licznika.... 120 tys na 12 letnie auto jeszcze vana który w firmie jeździł pewno... Co do silnika to kumpel ma przejechane 180 tys od nowosci i śmiga aż miło patrzeć. Napewno tak jak pisał szymekgd, patrz na rdzę bo rewelacyjnie przed korozją zabezpieczone nie są. Autko widzę ma LPG więc obadaj co się z nim dzieje przy przełączaniu na zimnym silniku na gaz.
Seat Toledo II 1,8 20V Signo + LPG 2003r.
Obrazek
l
loockas

Seico do oceny

Post autor: loockas »

Taki przebieg to nie jest nic dziwnego. U nas w firmie 10 letnie sc mają po 90-100kkm przebiegu. Jeżdżą tylko po mieście. Przebieg nie jest duży, ale zużycie widać spore. Od tras są lepsze samochody. Kto by kręcił licznik w sc za 3kzł? :)
Awatar użytkownika
tony
Zasłużony
Posty: 2725
Rejestracja: 18 maja 2008, 20:26

Seico do oceny

Post autor: tony »

loockas, może macie jakieś białe vany do sprzedania? :)
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
j
jaceksteel
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 07 maja 2010, 16:46

Seico do oceny

Post autor: jaceksteel »

Mam do sprzedania seicento 1.1 jakbys chcial;) jak cos to na PW :-) Pozdrawiam
s
servicemen
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 25 cze 2008, 18:11

Seico do oceny

Post autor: servicemen »

Co do SC to często pękają alternatory, jak latał głównie po mieście to skrzynia biegów i magiel do sprawdzenia.Często zapieka się linka ręcznego i rozpieraki w bębnach. Silentbloki w tylnych wahaczach i amortyzatory z tylne dosyć szybko się poddają. Piszę co siada bo sam miałem SC i kilka mieliśmy w firmie.
Awatar użytkownika
migacz1981
Forumowicz
Posty: 939
Rejestracja: 10 paź 2010, 18:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Wałbrzych - okolice

Seico do oceny

Post autor: migacz1981 »

dude88pl pisze:Co do silnika to kumpel ma przejechane 180 tys od nowosci i śmiga aż miło patrzeć.
Auto ma silnik z rodziny FIRE i jak to mawiali spece od polepszania osiągów w wersjach rajdowych zaczyna jechać dopiero przy przebiegu ponad 100 tys.km i wtedy jest dobrze dotarty i najbardziej podatny na tuning
Awatar użytkownika
Danielek.
Forumowicz
Posty: 1853
Rejestracja: 11 kwie 2011, 21:34
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9
Lokalizacja: WA

Seico do oceny

Post autor: Danielek. »

Jezdzilem takim cudem 3 lata :mrgreen:
Najczestsze usterki:
-Wiatrak chlodnicy
-Linka recznego
-Tuleje tylnych wahaczy
-Tuleje przednich wahaczy w tym przypadku konieczna jest wymiana calego wahacza
-Cylinderki hamulcowe
-Pasek alternatora i kolo pasowe alternatora abjawy to piszczenie paska
-Cieknacy olej ze skrzyni i polosi
-Uszczelka pod pokrywa zaworow
-Czesto gesto wyrabia sie plastikowy koszyk w ktorym osadzony jest lewarek zmiany biegow przez co ciezko wchodza biegi

I wiele innych o ktorych juz zapomnialem

Taka moja mala rada szukaj sobie Sejcza po 2000 roku wychodzily juz w ocynku,silniki maja wytrzymale,moja 900 przy przekazaniu jej ojcu miala 150 tys ( na gazie,reduktor o dziwo zyje nadal nigdy nie byl wymieniany ani regenerowany) w czym 80 tys ja zrobilem i nadal jezdzi z silnikowych rzeczy wymienilem jedynie uszczelke pod zaworami wieksosc usterek byly to wyzej wymienione po czym przestalo ubywac oleju od wymuiany do wymiany dolewalem ok 0,2-0,4 litra.
Na niemieckiej autostradzie do Wyszkowa kilka krotnie rozpedzalem ja do licznikowych 160 :-P ciekawe o ile przeklamywal licznik he he
Wystrzegaj sie wanow po firmowych lepiej kupic 1000-1500 zl drozszy ale naprawde w idealnym stanie.
l
loockas

Seico do oceny

Post autor: loockas »

servicemen pisze:skrzynia biegów i magiel do sprawdzenia.Często zapieka się linka ręcznego i rozpieraki w bębnach. Silentbloki w tylnych wahaczach i amortyzatory z tylne dosyć szybko się poddają.


Normalnie jakbym nasze opisywał :)

tony pisze:loockas, może macie jakieś białe vany do sprzedania?


Póki co nie. Dwa nam zostały. Za jakiś czas pewnie i one trafią na handel. Firma przerzuciła się na Clio i Logany :P Ale ja bym nie polecał naszych SC (pfu jedno to 600) nikomu, nawet nieznajomemu ;)
ODPOWIEDZ