Jezdzilem takim cudem 3 lata
Najczestsze usterki:
-Wiatrak chlodnicy
-Linka recznego
-Tuleje tylnych wahaczy
-Tuleje przednich wahaczy w tym przypadku konieczna jest wymiana calego wahacza
-Cylinderki hamulcowe
-Pasek alternatora i kolo pasowe alternatora abjawy to piszczenie paska
-Cieknacy olej ze skrzyni i polosi
-Uszczelka pod pokrywa zaworow
-Czesto gesto wyrabia sie plastikowy koszyk w ktorym osadzony jest lewarek zmiany biegow przez co ciezko wchodza biegi
I wiele innych o ktorych juz zapomnialem
Taka moja mala rada szukaj sobie Sejcza po 2000 roku wychodzily juz w ocynku,silniki maja wytrzymale,moja 900 przy przekazaniu jej ojcu miala 150 tys ( na gazie,reduktor o dziwo zyje nadal nigdy nie byl wymieniany ani regenerowany) w czym 80 tys ja zrobilem i nadal jezdzi z silnikowych rzeczy wymienilem jedynie uszczelke pod zaworami wieksosc usterek byly to wyzej wymienione po czym przestalo ubywac oleju od wymuiany do wymiany dolewalem ok 0,2-0,4 litra.
Na niemieckiej autostradzie do Wyszkowa kilka krotnie rozpedzalem ja do licznikowych 160
ciekawe o ile przeklamywal licznik he he
Wystrzegaj sie wanow po firmowych lepiej kupic 1000-1500 zl drozszy ale naprawde w idealnym stanie.