A wiatraki pracują cały czas poprawnie? Nawet gdy po tych 20 minutach przestaje chłodzić?
Inna możliwość to padnięty czujnik oblodzenia parownika. Nie jestem pewien, gdzie go szukać w Tolku. Diagnozowałem coś takiego w BMW E46 i tam były dwa czujniki. Jeden z nich padł i dochodziło do oblodzenia parownika (a tym samym przestawał mieć przepływ powietrza i nie chłodził). Diagnozowałem to interfejsem do BMW. Czujnik cały czas wskazywał tą samą (niewłaściwą) temperaturę. Nie wiem, na ile VAGiem też można to diagnozować. W tolku widziałem coś obok parownika (wygląda jak 'jeż'
) ale czy to jest czujnik oblodzenia to już nie wiem.
Edit:
W sumie to łatwo sprawdzić. Gdy Ci się tak stanie, że klima nie działa, to zdemontuj szybko wentylator nawiewu (pod schowkiem pasażera da się do niego dostać). Za nim jest parownik. Jeśli na parowniku jest szron i tym samym nie ma przelotu powietrza to na 100% to.