Update:
Uszkodzony element to kondensator-trymer, dany kolor przypisany jest określonej wartości w tym przypadku biały = ok 2,5-10pF.
Udało mi się zamówić ten trymer, wlutowałem go w układ pilota, dodatkowo przelutowałem wszystkie elementy. Zrobiłem też pomiary poboru prądu podczas "standby" aby mieć pewność czy nie "zżera" mi baterii i wszystko było ok, po kilku dniach pomiar napięcia baterii 6,35 V więc zadowolony z przeszczepu miałem się zabierać za programowanie.... no i tu niespodzianka po kilku dniach okazuje się że baterie są rozładowane
- tracę już cierpliwość do tego fabrycznego pilota-kluczyka i chyba kupię jakiś inny sterownik z pilotem. Co o tym myślicie ? po tych doświadczeniach nie polecam nikomu zabawy z fabrycznym pilotem bo nie ma to większego sensu
szkoda nerwów, pracy i pieniędzy.
Upatrzyłem sobie uniwersalny sterownik np.
http://moto.allegro.pl/ranger-wiecej-ni ... 01252.html
Może ktoś coś poleci/odradzi
Pozdrawiam z Tol.....kmicka