Witam wszystkich . Potrzebuje porady moze ktos to przerabial . moze to pytanie jest naiwne ale dla mnie jest ono wazne . Mam orginalny ( chyba Poniewaz nie jesten pierwszym wlascicielem ) kluczy z pilotem niestety tylko jeden , dokupilem drugi pilot na ebay , ale na wlasnie zeby go zaprogramowac musze miec dwa klucze a mam tylko jeden NO i terez do sedna , czy programujec ten nowy pilot to moge to zrobic w nastepujecy sposob , nie mam drugiego grota wiec mysle zeby wyjac wkladke , i przekrecic sam zamek np. srubokretem i wtedy programowac ten nowy pilot . MAM watpliwosci poniewaz niewiem czy bez geota to samochod mi sie nie zablokuje z orginalnym kluczykiem w srodku. Mam nadzieje ze nie mamotalem za duzo .
Ostatnio zmieniony 12 lis 2011, 00:20 przez jkkono, łącznie zmieniany 3 razy.
jkkono, Widze ze jestes z wyspy, hmm. Koszt nowego kluczyka z zaprogramowaniem to 80 Fuli w salonie seata, a jezeli chodzi o sam wklad do centralnego to zerknij ile jest napisane MHz na kluczyku i wtedy szukaj.
Spróbuj tego:
Zanim rozpoczniesz kodowanie upewnij sie czy wszystkie szyby i drzwi sterowane elektrycznie są zamkniete !!!
1 Włoz kluczyk w drzwi kierowcy przekrecająć kluczyk 3X w lewo przytrzymując go
przez ok 0.5 sek,
2 Wyjmij kluczyl zapali sie lampka w drzwiach
3 Skieruj kluczyk w lusterko wsteczne i nacisnij przycisk (2) w czasie krutszym niż 5
sek
4 Trzymając pryc, (2) wcisnij przyc. (1) trzy razy . Zwolnij przycisk (2)
Kluczyk jest zakodowany. Zaswieci sie lampka w drzwiach kierowcy
OPERACJA MUSI BYĆ WYKONANA W PRZSIĄGU 20 SEKUND
OPERACJE KODOWANIA POZOSTAŁYCH KLUCZYKÓW (jesli takie posiadasz) TRZEBA PRZEPROWADZIĆ NATYCHMIAST PO PRZEKODOWANIU PIERWSZEGO POWTARZAJĄĆ TRZY OSTATNIE KROKI W CZSIE NIE DŁUŻSZYM NIŻ 15 SEK. OD KAZDEGO KLUCZYKA
dzieki wolf tak jestem w angli ( nie stety nie w polsce bo w polsce juz dawno chlopaki by mi to zrobili )za podpowiedz ale mam jeszcze pytanie czy musze przekrecac kluczyk w lewo a pytam poniewaz zamek na zamkniecie nie dziala , reaguje tylko na otwarcie . a drugie pytanie to ktory przycisk jest numer 2 . A trzecie pytanie to jak twoja droga kodowanie nie zadziala to co mysli a mpim abstarkcyjnym sposobie opisanym wczesniej . a tak pozatym to ty gdzie siedzisz ?
A trzecie pytanie to jak twoja droga kodowanie nie zadziala to co mysli a mpim abstarkcyjnym sposobie opisanym wczesniej . a tak pozatym to ty gdzie siedzisz ?[/quote]
Z tym srubakiem to sobie odpusc, chyba ze chcesz wymieniac stacyjke. Nie zabardzo rozumie tego, ze zamykanie nie dziala z kluczyka(cos masz nie tak w drzwiach przy samym zamku - zacznij od tego) jak zostawiasz samochod?
I.O.W. Sandown
czesc z tym srubuktetem to chodzilo o zamek w drzwiach poniewaz podobno do zaprogramowanie nowego pilota trzeba miec dwa kluczyki a ja mam jeden , wiec orginal wkladam do stacyjki w wlaczam zaplon a drugim kliuczykiem powinienem zamknec samochod ale go nie mam wiec myslalem ze wyciagne wklade z zamka w drzwiach i uzyje srubokret jako wkladki zamykajac samochod i pozniej zaproramuje pilota > Ale chyba masz racje chyba posypal mi sie zamek w drzwiach wiec od tego powiniemen zaczac A jak zastawiam samochow a iide to klapy bagaznika i zamykam zamkiem klapy , mozna sie przyzwyczic , Dzieki wolf tak mysle ze zamek nowy to podstawa , podobno mozna tez ten zamek rozebrac i polutowac wiec jak bede mial cos czasu to pogrzebie i dam znac ale z tym czasem to ostatnio lipa
czesc wolf ja jestem kompletnie zielony w jezyku forumowiczow ( nigdy do tej pory nie bylem zapisamy w zadnym , raz probowalem ale jakos nie wyszlo ) wiec wybacz ale , co to znaczy maly spocik i dalej na PW pozdrawiam HE jak mozesz to polucz mlodego !!!!