bartek pisze:grzesiek998, ja zapłaciłem za komplet na tył(razem z tarczami i klockami) 800zł
teraz czekam na przesyłkę kompletu na przód

No ale do takiego diabełka jak masz hamowanko musi być konkret
Co tu dużo mówić - jest ooogromna różnica. Zmianę czuć szczególnie przy częstych hamowaniach z dużych prędkości. Autko cały czas silnie i skutecznie hamuje. W szybkiej trasie kierowca ma większą kontrolę nad autem.


tarcze o średnicy 256mm, były stosowane w tolkach 1szej generacji i w drugiej przy silniku 1,4-75hp, a co do drugiej średnicy to była stosowana ona w 1M od silnika 1,6-104hp w góręsiwy_a1 pisze:Zarówno do tarcz 256, jak i do 280mm
maniekmc pisze:tarcze o średnicy 256mm, były stosowane w tolkach 1szej generacji i w drugiej przy silniku 1,4-75hp, a co do drugiej średnicy to była stosowana ona w 1M od silnika 1,6-104hp w góręsiwy_a1 pisze:Zarówno do tarcz 256, jak i do 280mm