A ja u siebie zastosowałem wersję hard
Potrzebowałem gniazda zapalniczki po lewej stronie kierownicy.
Na pytanie po co... od razu odpowiadam.
Jak jadę w trasę to często podłączam sobie nawi a moim zdaniem najlepszym dla niej miejscem nie jest wcale środek tylko lewy górny róg szyby.
I tu był problem z doprowadzeniem do niej zasilania.
Dlatego moja przeróbka była zrobiona właśnie pod tym kątem.
Zastosowałem zapalniczkę wyjętą ze starej hondy civic piątej generacji
Zdjąłem obudowę osłaniającą przekaźniki. I tu trzeba było trochę się zastanowić gdzie ją umieścić, żeby spokojnie weszła. Po dość gruntownej burzy mózgu wywierciłem w niej otwór w miejscu gdzie faktycznie spokojnie się zmieści.
potem okrągłym pilnikiem dopieściłem wywiercony otworek do wielkości "hondowej"zapalniczki
Teraz tylko podłączenie elektryki...
Wybrałem opcję podpięcia się z plusem pod fabryczną zapalniczkę i nie musiałem stosować dodatkowego bezpiecznika. Chwila moment i już przewód był przylutowany i zaizolowany. Dla spokojności dałem od strony montowanej zapalniczki złącze typu samiec - samica.
A z masą wpiąłem się pod śrubkę, która pod deską rozdzielczą ściska do masy już inne przewody (obok panelu przekaźników).
Po wszystkim całość wygląda tak
Czas pracy około godzinki...