Czyszczenie turbo:
http://vaglog.com/log_250149.htmlTurbo po zregenerowaniu:
http://vaglog.com/log_280669.htmlJeszcze raz na nie spojrzałem i w pirwszym linku moim zdaniem logi są 'ładniejsze' różnice między aktualnym a oczekiwanym ciśnieniem są niższe niż w drugim linku. Natomiast w drugim linku, praktycznie nie ma chwili w którym łopatki byłyby w jednym położeniu - ciśnienie nigdy nie utrzymywało swojej wartości tak jak miało to miejsce w linku pierwszym.
Czyli w 1 linku - cyferki były ładniejsze ale ciśnienie potrafiło się utrzymywać. W 2 linku ciśnienie nigdy się nie utrzymywało co świadczy o ciągłej zmianie położenia łopatek. Nie wiem, które logi są lepsze. Wydawać się może, że w 2 linku (turbo po regeneracji) gruszka wymagałaby małej interwencji - ale byłem z tym u mechanika, pokazałem mu logi i powiedział, że tak musi być, ponieważ takie turbo dostał od zakładu w któym regenerowali i tak gruszkę ustawili podobno według parametrów fabrycznych. Nic nie robiłem od tamtej pory, po prostu jeżdżę. Moim zdaniem świat idealny byłby wówczas, gdyby wartośćoczekiwana z aktualną pokrywała się lub pokrywałaby się z lekkim opóźnieniem, ale prawdopodobnie taka sytuacja jest nie realna a możliwa tylko w laboratorium bez żadnych obciążeń lub innych czynników zewnętrznych. Współczucia dla tych, którzy przeczytają ten długi amatorski wówód