No nie, nie ma takiej opcji. Dokładnie wiem ile było przejechane przed wyjazdem
EDIT 17.12: Minęło trochę czasu od tego problemu, z którym chyba się uporałem. Mój mechanik zasugerował mi żebym się za bardzo tym nie przejmował, ale profilaktycznie żebym wymienił korek wlewu oleju. Tak też zrobiłem. Wymieniłem też olej. Dziwna sprawa bo problem się już nie powtórzył. Sucho zarówno w okolicach korka jak i odmy.
mam ponownie problemy z przeładowaniem turbiny, dwa razy turbo było rozbierane i za każdym razem była identyczna historia -brudne, zacinające się łopatki zmiennej geometrii. Na znanym wszystkim portalu aukcyjnym są sprzedawane nowe zestawy zmiennej geometrii do turbin Garreta, miał ktoś styczność z tymi zestawami ? Pytanie drugie czy po założeniu nowej geometrii do starego turbo wymagane jest wyważenie turbiny ?
Nie wiem jak z zestawamia, ale podejrzewam że po wymianie turbo będziesz musiał wyważać.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
po wymianie samej geometri nic nie trzeba wyważać , wyważa się wirnik wraz z kołem kompresji i wirnikiem strony gorącej , a geometria działa niezależnie.
Bartek26 pisze:po wymianie samej geometri nic nie trzeba wyważać , wyważa się wirnik wraz z kołem kompresji i wirnikiem strony gorącej , a geometria działa niezależnie.
Dzięki za odpowiedź Bartek26 tak właśnie mi się wydawało w związku z tym że sama geometria jest nieruchoma, pracują w niej tylko łopatki.