spadek mocy powyżej 150 km/h

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

spadek mocy powyżej 150 km/h

Post autor: Kitaj »

Watter pisze: pokazuje mi 8.0-9.0


W VAG-u dawka jest pokazywana odwrotnie, im większa cyferka tym rzeczywista dawka jest mniejsza ;-) Ustaw na 3-4 mg :-)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
k
krzysiek1606
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 04 sty 2015, 17:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: nasielsk

spadek mocy powyżej 150 km/h

Post autor: krzysiek1606 »

Watter pisze: Coraz bardziej wydaje mi się że to coś z paliwem/pompą. Po odpaleniu np. pokazuje mi 8.0-9.0 mg nie wiem czy to nie za dużo?)

jak dawke srawdzales na cieplym silniku to jest za mala zwieksz na ok 4 mg
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238
W
Watter
Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 08 wrz 2014, 20:43

spadek mocy powyżej 150 km/h

Post autor: Watter »

a więc tak:
-dawka oscyluje w granicach 3.8 - 4.4 na rozgrzanym, zazwyczaj pokazuje 4.2/4.0
- kąt wtrysku jeśli wszystko dobrze odczytałem to mam 23/24 także chyba tutaj mam problem białego dymu i cięższego odpalenia?
Fotki z vaga:

Kąt
wykres kąt
dawka

Byłem go rozgrzać, i po powrocie komp pokazał błąd:

Kod: Zaznacz cały

1 Fault Found:

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

        P3105 - 35-00 - -


Przed wyjazdem błędu nie było, wcześniej był błąd przepływki. Dla Alh/Ahf kąt powinien wynosić około 51?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

spadek mocy powyżej 150 km/h

Post autor: vwir »

Dawkę masz ok. Za to masz dość mocno opóźniony zapłon. Powinien być ok. 53 (na niebieskiej linii). Do tego ten nowy błąd to błąd gaszaka. Wypadałoby go obejrzeć i jeśli trzeba to wymienić. A przy okazji wyczyścić EGR i kolektor ssący.
k
krzysiek1606
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 04 sty 2015, 17:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: nasielsk

spadek mocy powyżej 150 km/h

Post autor: krzysiek1606 »

[quote=
. Dla Alh/Ahf kąt powinien wynosić około 51?[/quote]
nie przesadzajmy z tym 51 ustaw miedzy 50 - 60 i bedzie ok
kolektor wyjmij i wyczysc z smoly a egr najlkepiej zaslepic
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

spadek mocy powyżej 150 km/h

Post autor: szymekgd »

krzysiek1606 pisze:[quote=
. Dla Alh/Ahf kąt powinien wynosić około 51?

nie przesadzajmy z tym 51 ustaw miedzy 50 - 60 i bedzie ok [/quote]

Ma się mieścić w ok. środka wykresu, jeżeli będzie bliżej górnej granicy to będzie lepiej palił i tyle.
Michal
W
Watter
Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 08 wrz 2014, 20:43

spadek mocy powyżej 150 km/h

Post autor: Watter »

Jutro może popracuje nad tym kątem chyba że nie dam rady sam to podjadę do tego co mi dawkę ustawiał. Niby to nic specjalnego ale jednak są obawy żeby czegoś nie spartolić :P
ODPOWIEDZ