Jadąc samochodem po A4 zauważyłem że samochód rozpędza się żwawo do 140 , 150 i 160 km/h ale co dziwne nagle dostaje strzała jakby natrafił na ścianę wiatru predkość utrzyma natomiast nie rozpędza się dalej co ciekawe zwalniając np. do 110km/h rozpędzi się do 140 km/hale to trwa długo... miałem już do czynienia z zapieczonymi łopatkami i padniętym N75 wtedy samochód max szedł 120km/h. Przeciągałem silnik na 2,3,4 do 4,5 tys obr i nic. Błąd i objawy kasuje się wyłączeniem stacyjki. Przeczyściłem przepławkę ale widzę że nic to nie dało zastanawia mnie to uczucie silnego podmuchu wiatru i spadku przyspieszenia?
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm ....... EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Ja mam podobny problem a nie mam zmiennej geometrii i w moim przypadku problemem jest zawór upustowy-to przynajmniej mówi VAG,ale nie przejmuje sie tym,bo tak szybko nie jeżdże
eR, w moich stronach ciężko gdziekolwiek rozpędzić się powyżej 120 a w miejscach gdzie da rade jechać szybciej przeważnie są dwa pasy w każdym kierunku.Wyprzedzanie również nie jest mile widziane
W moich stronach też nie za bardzo da radę protestować, a kolego o który zawór upustowy chodzi???? Gdyby nie wypady na A4 to nawet niezauważany bym problemu ale jak masz 140 a w lusterku pędzi ktoś szybciej to wkurza jak chcesz depnąć by przepościć a tu dupa
Tez tak miałem to była wina zaworku olalem temat i kasowalem kluczykiem aż pewnego dnia poszedł olej na wydech naszczescie nie na dolot i był siwy dym lepiej to zrobić
barf, nigdy nie zagłębiałem się w to,bo jak pisałem nie jeżdże szybko i to mi nie przeszkadza,ale myślałem jak to zrobić żeby to ogarnąć i na początek zajoł bym się przewodami podciśnienia,bo zawór jest właśnie sterowany podciśnieniowo,natomiast w serwisie diesla gdzie robili mi ostatnio pompe doradzili mi żeby zobić rzecz najprostszą czyli podmienić sprawny zawór od kolegi który ma wszystko w porządku.
Kitaj, ja Cię kiedyś przewioze obiecuje Ci to brązowe spodnie murowane