irocket pisze:Dwa w jednej obudowie bodajże, jeden dla ecu, drugi dla licznika. Jak zamienisz wtyczki, to sprawdzisz, czy to na pewno on.
Jak możesz zamienić wtyczki? Przecież tam dochodzi jedna wtyczka z czterema kablami.
kappa00 pisze:Mam już przyczynę objawów, które opisałem kilka postów wyżej. Okazuje się że błąd wskazuje na czujnik temperatury silnika. Teraz mam pytanie, Czy w Toledo 2 1.9 Tdi 110 km 2000r jest tylko jeden czujnik?? Czy można się jakoś pomylić kupując czujnik w sklepie?
Są dwa rodzaje tych czujników. Starsze toledo mają z kwadratową wtyczką a nowsze mają zaokrągloną z jednej strony. Musisz zobaczyć, jaką masz, bo zmiana była właśnie w okolicach rocznika 99/00. Ten czujnik warto kupić oryginalny, bo zamienniki potrafią pokazywać co im się podoba. Kupiłem kiedyś z Toprana (do audi 80) i później pokazywał na blacie temperaturę rzędu 110 stopni. Po zmianie na oryginał wskazania wróciły do normy.
a co do tych obrotów z youtuba to tez na pierwszy żut obstawiał bym sprzęgło klimatyzacji tak jak by elektromagnes uwłaczał i wytłaczał klimę bo w tle słychać podobny odgłos.
2 mysl to wtryski, wiec dzisiaj je wymontowalem, zawiozlem do sprawdzenia i okazalo sie ze 2 leja konkretnie a 2 juz powoli zaczynaly, wiec wymienilem komplet na nowe regenerowane i bylo tak jak powinno byc przy próbie sprawdzania nowych, mgiełka jak marzenie, zamontowalem do samochodu i dalej kaszana a nawet powiedzialbym ze teraz jeszcze gorzej faluje silnikiem ;/ i moje pytanie brzmi co jeszcze moze byc przyczyna mojego problemu? zły kąt wtrysku? przestawiony rozrzad? czy gdzie mam szukac? 