piotreus-1988 pisze:sztanga odbija sama jednak da radę minimalnie ruszyć ja jeszcze do góry.
Czyli kierowniczki już się przycinają w danej pozycji ewentualnie gruszka jest zmęczona.
piotreus-1988 pisze:Co do n75 da radę wciągać powietrze ale tak jak by z butelki, tzn po kilkukrotnym pociagnieciu powstaje podcisnienie.
Powinno od razu czuć na palcu zaciągnięcie. Po Twoim opisie wnioskuję, że elektrozaworek zaczyna się przycinać. Możesz spróbować go wyczyścić według opisu
SONY w dziale DIY.
piotreus-1988 pisze:Spr tez czy wytwarzane jest podcisnienie na zapalonym aucie, generalnie czuć na palcu, na wyjściu zasysa powietrze jednak cisnienie to nie zmienia się na tyle, by było to wyczowalne.
Takie sprawdzenie nic nie daje, ale się nie będę rozpisywał dla czego, aby nie mieszać Ci w głowie
piotreus-1988 pisze:I co teraz?
Moja propozycja:
- sprawdzić ten drugi zaworek (bliżej osi auta) jak opisałem wcześniej
jeżeli od razu czuć, że zaciąganie to podmienić go i wykonać jazdę próbną
Opis króćców:
OUT: Idzie do gruszki turbo/do tego grzybka EGR
VAC: idzie do pompy Vaccum (tandemowej)
ATMO: idzie do górnej części osłony filtra powietrza