szymekgd pisze:dropsik9977 pisze:i prosilbym wiecej info na temat turbiny i tych zaworkow
Od stania w krzakach geometria w turbinie się nie zapaskudzi, potrzeba do tego emeryckiej jazdy. Jeżeli faktycznie geometria stoi to czeka Cie wyciągnięcie turbiny i jej czyszczenie, opis jest na forum.
Skoro zaślepiasz egr to po co chcesz podłączać n18? Wytnij go z podciśnień i zostaw tylko wtyczkę elektr. lub, jeżeli nie będzie Ci przeszkadzał zapisany w sterowniku błąd (tylko informacja) to nie podpinaj nawet wtyczki.
aha czyli wyczyszcze sam geometrie no to fajnie to bede musial to zrobic
a ze ja go cisne i spalanie mam ogromne jak na tdi no to mysle ze jest geometria zaje...a.
no i czeka czyszczenie mnie. Mysle ze po tym bedzie dobrze
a co do egr jak zaslepie no to czyli zaworek odpiac ? i polaczyc podcisnienia tylko ?
czyli ten zaworek za egr zaraz mam wyrzucic calkowicie?
czyli ten co mam w reku na focie ?
czy ten po srodku czy calkiem po prawej bo juz nie ogarniam jaki jest jaki ;/