GRZANA pisze::oops:
Tak N18 jak N75
[ Dodano: 2013-03-07, 21:17 ]dropsik9977 a tak na marginesie to na 99,9999 % musisz wyczyścić GEOMETRIĘ w turbawie wychodzi zima mało energicznej jazdy ,
a jeśli turbawka ci popuszcza oliwkę w dolot a niema strasznych luzów to EGR off odma silnika off . A zawory masz w prządku i je zostaw tylko jak wymieniałeś te superowe wężyki to upewnij się z schematem czy je dobrze podpiąłeś
pozdrawiam
hehe troche sie rozpedziliscie przeczytalem wszytko i domawialiscie sie czy cos
chcialem zamienic n75 z n18 co sie okazalo mam tak poplatane podcisnienia ze nie idzie tego zamnienic tych wezykow
wezyki silikonowe powinny dosc w pon chyba ze w pon wysle no to sroda wtedy z rana jade do kumpla i wymienimy wezyki i od razy zamienimy podcisnienia i wtyczki zobacze czy bedzie dalej odcinalo.
zaslepki egr dwie szt tez zamowione i bedzie zaslepiony kata nie mam.
a jak wywalic odme? dac stozeczek maly ? czy jak to zrobic daj jakies info
a co do wyczyszczenia geometrii no to nie wiem gdzie to i jak wyczyscic.
i czy wg ja sam to zrobie czy tylko jakis zaklad za 300zl albo wiecej.
mam wlotu ok. 350tys turbina nie mam pojecia czy byla kiedys regenerowana, jesli nie no to tam luzy sa jak h.. to pewne, a jak odwrotnie no to moze byc jak nowa.
Bo mam go z belgii nie wiem czy ktos cos robil.
Wiem tyle ze jak stal ti dlugo bo filtr paliwa caly zardzewialy pompy wspomy sprezarki itp sama rdza.
Takze troche stal.
Elektryka tez mi wariuje kupuje nowy z aledrogo modul komfortu sprawnyod b5 albo mk4 bo maja tanio wystawione.
zobaczymy czy bedzie dzialalo cos lepiej.
i prosilbym wiecej info na temat turbiny i tych zaworkow
a co do tego co mam w reku i wisi on jest dobry?
ma tak wisiec ? gdzies sie go montuje ?