Tak to wygląda w środku - http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2088688.html Jeśli czujesz się na tyle mocny z elektroniki to możesz próbować podgrzewać te luty, ale ja bym szukał drugiej pompy.DzieX pisze:Sterownik pompy to już musisz dobierać dokładnie do swojego rocznika i wersji ABS. Bywały same ABS, ABS/EDS, ABS/EDS/ASR i ABS/EDS/ASR/ESP. Wszystkie w systemach Mark60 lub Mark20. Nigdy nie słyszałem o czymś takim jak zimne luty na pompie, ale mało słyszałemTak to wygląda w środku - http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2088688.html Jeśli czujesz się na tyle mocny z elektroniki to możesz próbować podgrzewać te luty, ale ja bym szukał drugiej pompy.
silnika 1.9 TDI AHF.
DzieX pisze:Najlepiej zajrzeć pod maskę i odczytać numer pompy, lub na vagu sprawdzić dokładny numer sterownika. Napisałeś mi PW, ale ja nie jestem w stanie stwierdzić jaką dokładnie masz pompę, więc sprawdź po numerze.
mam nadizeje ez nie trzeba jej wykrecic zeby nr znalezc ;p guciek91 pisze:kolego sprawdz te duże bezpieczniki na akumlatorze co są może przez to ci ABS nie działa, zimne luty też mogą być jest to do ogarnięcia napewno tylko tzreba wyjać pompe lub sam sterownik od pompy. A co do wycieraczek jeżeli bezpieczniki ok to być może mechanizm zatarty typowa usterka, musisz rozebrać podszybie i wyciagnać mechanizm rozsprzęglić go i spróbować czy ruszy jak ruszy trzeba wyczyścić mechaniżm i nasmarować.
pobawie sie
przyokazji mam do wymiany czujnik temp i tak samo musze sprawdzic czujnik od klimy ten przy grodziowce no bo klima mi nie dziala chyba
dropsik9977 pisze: i tak samo musze sprawdzic czujnik od klimy ten przy grodziowce no bo klima mi nie dziala chyba
tak VAG pokazal.
szymekgd pisze:dropsik9977 pisze: i tak samo musze sprawdzic czujnik od klimy ten przy grodziowce no bo klima mi nie dziala chyba
tak VAG pokazal.
Pamiętaj, że climatronic ma zabezpieczenie i poniżej +5st. (z odchyłką) nie załączy klimy.