Ocena auta

Awatar użytkownika
leeon
Forumowicz
Posty: 421
Rejestracja: 29 lip 2010, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Rzeszów

Ocena auta

Post autor: leeon »

Witam, nosze sie z zakupen drugiego auta w okolicy 12 tysi

znalazlem taka bore: (moze Wasze oczy cos wypatrza)
http://tablica.pl/oferta/perfekcyjna-bora-1-9-tdi-110km-CID5-ID4ZEhl.html#33525ea6bb

ogolnie trzymalbym sie 1.9 110km na pompie ;)
Awatar użytkownika
marek_igor
Forumowicz
Posty: 2000
Rejestracja: 29 wrz 2011, 06:32
Auto: Alfa 166
Model: 2.4 jtd
Lokalizacja: Niepołomice

Ocena auta

Post autor: marek_igor »

jaki tam przebieg ? do uzgodnienia ?

Ogólnie trzymałbym się wersji 1.9 115 KM lepiej jedzie, bardziej elastyczna, silnik ładniej pracuje skrzynia 6 i spali tyle samo.

Tutaj musisz policzyć pewnie ok 800-900 zł za rejestrację
- recykling pewnie nie zapłacony
- przegląd jeśli nie jest zrobiony
- czerwone tablice próbne
- no i na końcu rejestracja na stałe blachy
W
WojciechK
Forumowicz
Posty: 106
Rejestracja: 08 wrz 2009, 20:43

Ocena auta

Post autor: WojciechK »

jak gość pisze eoretycznie opłaty porobione-ale heheh ja też tak miałem w ogloszeniu napisane...
Zdjęcia wyglądają fajnie.
Ja Tam się nic nie dopatrzyłem. A co do diesli to nie mam doświadczenia bo zawsze miałem benzynki. POzdrawiam i powodzenia w kupnie
Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 750
Rejestracja: 07 cze 2011, 13:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 20V
Lokalizacja: Gorzów / Szczecin

Ocena auta

Post autor: Radziu »

a dlaczego czerwone blachy próbne? ja rejestrowałem w ubiegłym tygodniu auto sprowadzone z niemiec, na niemieckich blachach przyjechałem i dostałem od razu normalne tablice, a nie próbne

przebieg widać na zdjęciu - 219 tys.
W
WojciechK
Forumowicz
Posty: 106
Rejestracja: 08 wrz 2009, 20:43

Ocena auta

Post autor: WojciechK »

ja tez dostałem czerwone bo nie miałem przegladu w momecie wizyty w wydziale komunikacji
Awatar użytkownika
leeon
Forumowicz
Posty: 421
Rejestracja: 29 lip 2010, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Rzeszów

Ocena auta

Post autor: leeon »

115km to pompki, boje sie ich jak ognia :) wiem ze kultura pracy lepsza, ale zaplac za to jak sie sypnie... A auto nie jest nowe ;) zaraz bede dzwonil do goscia dowiem sie czegos wiecej.

[ Dodano: 2014-02-19, 10:05 ]
Dokladnie, rozwin temat blach

[ Dodano: 2014-02-19, 10:20 ]
znalazlem jeszcze taka
http://tablica.pl/oferta/vw-bora-1-9tdi ... 7a6d950331
W
WojciechK
Forumowicz
Posty: 106
Rejestracja: 08 wrz 2009, 20:43

Ocena auta

Post autor: WojciechK »

Po wymianie wszystkiego :) i sprzedaje :) fajnie fajnie :)
Awatar użytkownika
leeon
Forumowicz
Posty: 421
Rejestracja: 29 lip 2010, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Rzeszów

Ocena auta

Post autor: leeon »

WojciechK pisze:Po wymianie wszystkiego :) i sprzedaje :) fajnie fajnie :)

tez mnie to zastanowilo ;) Przebieg to 280kkm, sprowadzone z belgii z allegrowym przebiegiem 180 :D

tyle ze ten silnik jestem w stanie dobrze sprawdzic, bo mam ten sam u siebie ;) ogarne sie czy to mina ;)
Awatar użytkownika
marek_igor
Forumowicz
Posty: 2000
Rejestracja: 29 wrz 2011, 06:32
Auto: Alfa 166
Model: 2.4 jtd
Lokalizacja: Niepołomice

Ocena auta

Post autor: marek_igor »

Radziu pisze:a dlaczego czerwone blachy próbne?


Jeśli przegląd miałeś zrobiony to nie potrzebowałeś blach próbnych.
Jeśli nie miałeś przeglądu a na aucie były blachy, to mogłeś na nich jechać, musieli je wpisać na przeglądzie w papiery.

Jak kupisz auto bez tablic i jedziesz na przegląd, najpierw idziesz do wydziału komunikacji po czerwone tablice i dowód czasowy i z tym jedziesz na przegląd.

Jak na aucie masz blachy ważne, to nie musisz jechać po PL zjazdówki. No ale jeśli masz masz tablice podrobione to lepiej jechać.

[ Dodano: 2014-02-19, 11:22 ]
leeon pisze:115km to pompki, boje sie ich jak ognia :)


Obecnie mam 4 auta z pompowtryskami, w żadnym nie było i nie ma problemów z układem wtryskowym.
Na forum też trochę aut jest z pompkami i jakoś nikt specjalnie nie narzeka.
Psują się raczej te same rzeczy co przy silniku na pompie typu turbo/dwumas.

Koszty ? Kupno używanej pompki to 200-300 zł a zregenerowanie swojej to 400 zł
Naraz wszystkie raczej nie padają tylko pojedynczo (chyba że wlejesz benzynę).

Teraz koszt wtrysków używanych to ok 100-150 zł, natomiast masz pompę wtryskową gdzie za W MIARĘ DOBRĄ trzeba dać 500 zł używka, a regeneracja 400-800 zł plus robocizna z zrzucaniem rozrządu :)
Wg mnie jak się coś sypnie, to koszta mogą być podobne
Awatar użytkownika
migacz1981
Forumowicz
Posty: 939
Rejestracja: 10 paź 2010, 18:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Wałbrzych - okolice

Ocena auta

Post autor: migacz1981 »

leeon, koszt samego uszczelnienia i ustawienia pompy ze zrzuceniem to 550zł
Obrazek
"TITKO je poźiątku"
ODPOWIEDZ