Witam. Czym może być spowodowane wycie przy hamowaniu silnikiem? Dźwięk nie jest zbyt głośny ale czasem denerwuje. Problem dotyczy tylko drugiego biegu i tylko przy hamowaniu silnikiem. Dźwięk podobny jak w starych autobusach Skrzynia DUU ale przebieg jeszcze sporo poniżej 100k. Poza tym brak innych ciekawych objawów.
Tak, przebiegu jestem pewny. Jest to tak naprawdę dopiero 70k. Czyli generalnie skrzynia do magika i niech patrzy co tam ciekawego? Czy póki co czekać na poglebienie się objawów lub jakieś nowe... Rozumiem ze tego typu awarie jak kolega wymienił można wyeliminować inaczej niż przez wymianę skrzyni? Jaki to ewentualnie przedział kosztów? Dzięki za odpowiedzi.
thores pisze:Rozumiem ze tego typu awarie jak kolega wymienił można wyeliminować inaczej niż przez wymianę skrzyni? Jaki to ewentualnie przedział kosztów? Dzięki za odpowiedzi.
no można przez jej naprawę Przedział kosztów to zależy od magika i czy złoży na częściach nowych, czy używkach (dyfer, bo łożysko wiadomo - nowe).
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Jeszcze jedno pytanie. Czy to, że mam skrzynię DUU na 100% oznacza te słabe nity? Pytam bo gdzieś kiedyś wpadło mi w oko coś o tym, że jakoś w okolicach 2002 roku zaczęli montować grubsze nity. Samochód jest z samej końcówki 2001. Jest jakakolwiek szansa, że problem nitów mnie nie będzie dotyczył?