Hejka. Ma ktoś może pomysł jak odkręcić przekręcone śruby półosi? Tam są takie wynalazki ze łbem pod klucz spline 8mm (taka 12-kątna gwiazdka). Mechanik, który robił mi sprzęgło zamiast wymienić śruby, wkręcił stare uszkadzając łby 3 śrub i nie potrafię zdjąć półosi. Tam jest bardzo mało miejsca i nie wejdę tam żadnym większym kluczem. Może taka żabka zaciskowa je ruszy?
Mogę wyciągnąć silnik z tą półosią i odkręcić, jak będzie na zewnątrz (i tak muszę ją wyciągnąć, żeby wymienić przegub), ale tak się trudniej go szarpie. Nie chciałbym rozbierać zawieszenia. Help!
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
remiq, spawanie czegoś do śruby i odkręcanie niewiele pomoże przy dużym zapieczeniu lub dokręceniu-spaw puści. Proponuję osiowo nawiercić śrubę i wykręcić ją wykrętakiem. Pamiętaj żeby zmieniać średnicę wiertła, bo wykrętak ma gwint na stożku. Powodzenia
Bonbini, nie są zapieczone, bo odkręcane były w sierpniu (zrzucana skrzynia). Nawiercić nie mam jak, bo nie wejdę tam wiertarką - zasłania wahacz. Chyba, że po wyjęciu silnika.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Generalnie wypruję skrzynię z tą półosią. Odkręcę sworzeń wahacza i odciągnę zwrotnicę, żeby zeszła z piasty, a potem odkręcę jak będzie silnik na wierzchu. Będzie więcej miejsca i lepszy dostęp. Nie mam kanału i obróbka młotkiem itp. jest skomplikowana. Według tego, co czytałem Tolki z silnikami 1F i 1Y mają te same półosie.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ