Ok dzięki. Co do tego stuku to podejrzewam, że jest luz na przegubie, ale te wibracje muszę usunąć bo doprowadzają do szału. Podejrzewam, że popełniłem błąd. Dokręciłem poduszki mocno jak się dało i może są śćiśnięte a tulejka z gwintem jest właśnie w środku poduszki, jeżeli chodzi o poduchę skrzyni i tą z przodu. Wiecie może z jakim momentem trzeba je dokręcić? Czy może lekko na wyczucie?
Bo jeżeli chodzi o mocowanie metalowej podstawki do ramy, to chyba logiczne, że tam trzeba mocno dosyć, żeby się trzymało, nie?
EDIT 19:24Znalazlem przyczyne wibracji. Tak jak pisalem w innym temacie zauwazylem, ze po zmianie przedniej poduszki zwiekszyly mi sie wibracje. Wsadzilem stara oryginalna dokrecilem wszystkie na wlaczonym silniku i pozbylem sie wibracji
Troszke nadal sie trzesie, ale to w koncu stary diesel. Musze tylko pozbyc sie tego stuku podczas dodania i puszczenia gazu, i wibracji na wstecznym. Czy to moze byc wina przegubu? Zauwazylem, ze po prawej stronie cos stuka po dziurach, a zawieszenie mam w dobrym stanie, bylo sprawdzane przed ustawieniem geometrii