Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 05 gru 2012, 21:00
jakub_bb pisze: Ja u siebie miałem 288 ale żeby jakoś mocniej hamował niż wiele A3 TDI (90ps i 110ps) które miałem to bym nie powiedział.
Pisałem o tym wyżej, że różnicę widzi się po kilku mocniejszych heblach. W jeździe po mieście nie widzi się różnicy. 312 jest widoczna różnica ale problem jest taki że felga min. 16"
bartek
Forumowicz
Posty: 2115 Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: bartek » 05 gru 2012, 21:03
no i nie zapominajmy o 256 z tyłu, to też za***iscie trzyma tolka za dupę - brak efektu nurkowania przy hamowaniu.
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 05 gru 2012, 21:12
bartek , właśnie nie wiesz czy 15" alu wchodzi na 256mm z tyłu?
bartek
Forumowicz
Posty: 2115 Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: bartek » 05 gru 2012, 21:15
pewnie zależy od ET, tak samo jak jednym stal 15tki wchodzą innym szorują. pewnie jak nie sprawdzisz to się nie przekonasz
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
remiq
Zasłużony
Posty: 2973 Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice
Post
autor: remiq » 05 gru 2012, 21:22
bartek pisze: różnicę czuć jak się kilka razy w krótkim czasie skatuje hamulce od np. 180km/h do 50ciu
W moim przypadku to raczej trudne zadanie
Ale jazda po górach już jakoś lepiej przemawia
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
igi84
Forumowicz
Posty: 619 Rejestracja: 24 maja 2009, 17:39
Auto: Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: igi84 » 05 gru 2012, 21:28
i u mnie jest właśnie tak że na zimę miałem nówki oponki 15tki i stąd montaż 288 i już gotowy do założenia zestaw 256 na tył
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401 Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Olsztyn-LW
Post
autor: rafrut6 » 05 gru 2012, 21:35
Ja ze swojego doswiadczenia wiem że jak zmieniłem na 312 to poprostu te heble cieżko zagotowac przy ostrej jezdzie. Hamowanie z duzych predkosci jest o wiele lepsze. Bo w miescie przy małych predkosciach różnica nie jest jakas ogromna.
igi84
Forumowicz
Posty: 619 Rejestracja: 24 maja 2009, 17:39
Auto: Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: igi84 » 05 gru 2012, 21:39
DzieX
Administrator
Posty: 3270 Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:
Post
autor: DzieX » 05 gru 2012, 22:16
U mnie też na styk, ale wchodzą 15tki na 288mm.
288mm można łatwo zeswapować na 312. Wystarczy zmienić jarzmo (i oczywiście tarczę).
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 05 gru 2012, 22:40
No to raczej mi się nie zmieszczą przy ET38