[ALL] SWAP hamulców

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: kornat »

jakub_bb pisze:Ja u siebie miałem 288 ale żeby jakoś mocniej hamował niż wiele A3 TDI (90ps i 110ps) które miałem to bym nie powiedział.

Pisałem o tym wyżej, że różnicę widzi się po kilku mocniejszych heblach. W jeździe po mieście nie widzi się różnicy. 312 jest widoczna różnica ale problem jest taki że felga min. 16" :)
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: bartek »

no i nie zapominajmy o 256 z tyłu, to też za***iscie trzyma tolka za dupę - brak efektu nurkowania przy hamowaniu.
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: kornat »

bartek, właśnie nie wiesz czy 15" alu wchodzi na 256mm z tyłu?
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: bartek »

pewnie zależy od ET, tak samo jak jednym stal 15tki wchodzą innym szorują. pewnie jak nie sprawdzisz to się nie przekonasz
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: remiq »

bartek pisze:różnicę czuć jak się kilka razy w krótkim czasie skatuje hamulce od np. 180km/h do 50ciu


W moim przypadku to raczej trudne zadanie :/ Ale jazda po górach już jakoś lepiej przemawia :D
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
i
igi84
Forumowicz
Posty: 619
Rejestracja: 24 maja 2009, 17:39
Auto: Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Gdynia

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: igi84 »

i u mnie jest właśnie tak że na zimę miałem nówki oponki 15tki i stąd montaż 288 i już gotowy do założenia zestaw 256 na tył
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Olsztyn-LW

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: rafrut6 »

Ja ze swojego doswiadczenia wiem że jak zmieniłem na 312 to poprostu te heble cieżko zagotowac przy ostrej jezdzie. Hamowanie z duzych predkosci jest o wiele lepsze. Bo w miescie przy małych predkosciach różnica nie jest jakas ogromna.
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
i
igi84
Forumowicz
Posty: 619
Rejestracja: 24 maja 2009, 17:39
Auto: Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Gdynia

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: igi84 »

kornat, u mnie na ori 15tkach wchodzą stal jak i alu z tym że dorobiłem 1,5mm dystans do alu ze względu na odległość między felgą a zaciskiem na kartkę papieru :P

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3223
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: DzieX »

U mnie też na styk, ale wchodzą 15tki na 288mm.
288mm można łatwo zeswapować na 312. Wystarczy zmienić jarzmo (i oczywiście tarczę).
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: kornat »

No to raczej mi się nie zmieszczą przy ET38
ODPOWIEDZ