Grzebanie nasze codzienne

Luźne gadki o wszystkim
Awatar użytkownika
rysiekkk1
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 09 paź 2010, 01:29

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: rysiekkk1 »

Nakładanie wosku metodą ręcznego polerowania, 4 godziny pracy > w lakierze można się przejrzeć :->
B
Bonbini
Forumowicz
Posty: 955
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:38
Auto: Był 1L
Model: 1.9 1Y
Lokalizacja: Gdynia

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Bonbini »

Sprawdzenie poziomu oleju i dolanie płynu do spryskiwaczy oraz wymiana żarówki kierunku na nową w pełni pomarańczową, bo stara już była bez pomarańczy :-P
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7095
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Sony »

Zmieniony setup zimowy na setup letni :028:

No i niebawem klocki, tarcze i płyn hamulcowy do wymiany...
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Szymek08 »

A ja wczoraj z kumplem wymieniałem miskę olejową w 1.9TDI 90KM AGR.Na ryby pojechaliśmy i na polnej drodze kolegę poniosło ;-) Cięzko było bo do 2 śrub od strony skrzyni biegów jest tragiczny dostęp - normalnym kluczem nie da się tego zrobić. Dzwonie do mechanika aon mi mówi że trzeba skrzynie odsunąć :shock: Ale sie nie poddałem poświeciłem jeden kluc oczkowy i go wygiołem ipo 40 minutowej walce z 2 śrubami miska odkrecona.
g
greg605

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: greg605 »

wymiana sliźgu od el. szyby :D
3h sie meczyłem zeby to dziadostwo wyciagnąć ale sie w koncu udało :)
odrazu przesmarowałem obie prowadnice i szybka znów się otwiera i zamyka jak należy :)

p.s co sie nawkur....em to moje :D
P
Pawcio3city
Forumowicz
Posty: 136
Rejestracja: 27 lip 2010, 10:04

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Pawcio3city »

Nowe tarcze + klocki hamulcowe na przodzie - ATE oczywiście ;) (400zł + wymiana)
b
ballance

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: ballance »

Dziś podjąłem się wyzwania jakim jest oklejanie elem.zew. i wew. folią czarny Carbon 3M z serii DI-NOC.
Wiecej w odpowiednim do tego temacie:)
viewtopic.php?p=53959#53959
Pozdro
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2011, 11:53 przez ballance, łącznie zmieniany 2 razy.
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Szymek08 »

A ja dziś wymieniłem przewody przelewowe od wtrysków do pompy. Bo irytował mnie bombel powietrza w przewodzie paliwowym. Podotykałem te przewody i słyszałem syczenie jak nimi poruszałem to bombel powietrza sie przesówał i powiększał. POleciałem do sklepu motoryzacyjnego i kupiłem przewód specialnie do tego taki gruby gumowy ze zbrojrniem w sierodku - fi 3,2mm . Koszt przewodu 15zł/m ale ja potrzebowałem tylko 60cm więc 9 zł zapłaciłem :-) Troszkę roboty było z nasunięciem na te końcówki ale się udało :-)

[ Dodano: 2011-04-01, 09:19 ]
A potem odebrałem z kolegą miskę olejową do 1.9 TDI AGR i zakładamy. No i się zaczęło <zygi> Wszystko przygotowane posmarowane sylikonem i zaczynamy przykręcać. Zaczynamy od strony skrzyni biegów a tam sa dwie takie sruby do których jest straszny dostęp no ale sie udało. idziemy dalej a tam okazało sie ze połowa otworów jest o ok 4 mm przesunięta i miski nie mozna dokrecić. Wieć miskę odkreciliśmy i do zwrotu - nie byłoo z tym problemów naszczęście. Pojechalismy do innego sklepu po nastepną miskę i zakupiliśmy za 172zł. Wszystko przygotowane i zaczynamy robotę. Tym razem zaczeliśmy przykręcanie od strony paska. Wszystkie śruby przykrecone i nadchodzi czas na te dwie do których jest trudny dostęp. no i jak na złość wpadła nam tam jedna ze śrub i nie można jej było wyciągnąć wiec miska do ściągniecia a gotowało sie w nas niemiłosiernie <zygi> No ale przebolałem. Po zdemontowaniu wszystkiego i przygotowaniu do przykrecenia zaczynamy robote poraz 3. Tym razem wszystko sie udało wiec zadowoleni i szczęśliwi :-) Zalewam auto olejem i mowię di kumpla niech idzie odpalić auto zobaczymy czy silikon wszystko ładnie uszczelnił. No i tak było. Po jakiejs minucie na tym wgłebieniu co jest na misce w samym rogu zobaczyłem ze olej przecieka poprostu było tam takie mikro pekniecie ktorego na sucho nieszło zobaczycć ale olej znalazł drogę. No myślałem że mnie krew zaleje :evil: Pojechalismy do sklepu żeby zapytać sie jak oni sie na to zapatrują a oni że trzeba tą miske zobaczyć. Wiec do domku i na kanał pod Ibizę spuszczamy olej i odkrecamy miseczke i znów męczarnia z tymi srubami ale sie udało. Wyczyściliśmy miskę i do sklepu. Pan tylko na nią spojżał i mowi że to wada fabryczna wiec wymienią ale odbiur miski dopiero dzisiaj ok 10. Mam nadzieję ze teraz bedzie dobra bo jak nie to masakra <zygi> A wczoraj po tej robocie to po0 flaszke do sklepu skoczyliśmy i wiadomo trzeba było smutki zalać ;-) A Ojciec z sąsiadem sie smiał że teraz to już mamy taka wprawę ze warsztat możemy otworzyć ;-)
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Kitaj »

Zmiana na setup letni. Alu wraz z oponami. Wyważanie czterech plus czyszczenie z klejeniem dwóch tylnych opon koszt 60zł ;-)
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: kornat »

Wczoraj zamontowałem uchwyty oraz stopery z tyłu. W końcu dywanik jest na swoim miejscu <zygi>
ODPOWIEDZ