Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ghul17
Forumowicz
Posty: 184 Rejestracja: 23 lut 2013, 18:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska
Post
autor: ghul17 » 07 mar 2015, 07:58
30-40 zł w brzesku kupisz takie szczypce do tych opasek jak cos napisz pw to powiem co gdzie i jak
DzieX
Administrator
Posty: 3270 Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:
Post
autor: DzieX » 08 mar 2015, 03:34
Te skrecane potrafią uszkodzić powierzchnie, bo w miejscu gwintu sa płaskie.
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147 Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS
Post
autor: Kaiser » 08 mar 2015, 21:45
ghul17 , poszło pw
Od wczoraj założone mam skręcone ale jeśli nie wskazane jest na nich jeździć to pasuje założyć te opaski
irocket
Forumowicz
Posty: 1132 Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Post
autor: irocket » 08 mar 2015, 21:54
Mówicie o tym paskudztwie?
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147 Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS
Post
autor: Kaiser » 13 mar 2015, 16:15
Jeśli Ci chodzi o opaskę to tak, o tym mowa
[ Dodano : 2015-03-13, 16:15 ] ghul17 , kupiłem w tym sklepie szczypce. Jeszcze raz dzięki
Co możecie powiedzieć o EGRach firmy SKV Germany? Bo chyba szykuje mi się wymiana (cieknie z jednej dziurki, tej od strony silnika)
Sony
Administrator
Posty: 7101 Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:
Post
autor: Sony » 13 mar 2015, 20:39
Kaiser , usuń całkowicie i z dyńki
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147 Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS
Post
autor: Kaiser » 13 mar 2015, 21:53
Myślałem o tym, ale podobno auto bardziej kopci a w zimie samochód wolniej się nagrzewa
Sony
Administrator
Posty: 7101 Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:
Post
autor: Sony » 14 mar 2015, 10:22
Ja mam zaślepiony EGR już od ładnych kilku lat i nie narzekam. Owszem w zimę nagrzewa się nieco wolniej, ale poza tym same plusy. Kopcenie mam jedynie po odpaleniu i przy niedogrzanym silniku (ale nie jakieś mega), nie odkłada mi się syf w postaci nagaru i autko lepiej się wkręca na obroty.
Jak to zawsze bywa - coś za coś
Sony
Administrator
Posty: 7101 Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:
Post
autor: Sony » 14 mar 2015, 10:22
Ja mam zaślepiony EGR już od ładnych kilku lat i nie narzekam. Owszem w zimę nagrzewa się nieco wolniej, ale poza tym same plusy. Kopcenie mam jedynie po odpaleniu i przy niedogrzanym silniku (ale nie jakieś mega), nie odkłada mi się syf w postaci nagaru i autko lepiej się wkręca na obroty.
Jak to zawsze bywa - coś za coś
EGR to wymysł (pseudo)ekologów.
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147 Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS
Post
autor: Kaiser » 14 mar 2015, 13:48
Pomyślę nad tym
A czy jeśli EGR cieknie tylko z tej jednej dziurki (z drugiej nic się nie leje, a w okolicach uszczelek/ łączeń sucho) tzn. ze puszcza turbo? Czy może odma?