Zawór EGR / N75

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
g
ghul17
Forumowicz
Posty: 184
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska

Zawór EGR / N75

Post autor: ghul17 »

30-40 zł w brzesku kupisz takie szczypce do tych opasek jak cos napisz pw to powiem co gdzie i jak
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3223
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:

Zawór EGR / N75

Post autor: DzieX »

Te skrecane potrafią uszkodzić powierzchnie, bo w miejscu gwintu sa płaskie.
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS

Zawór EGR / N75

Post autor: Kaiser »

ghul17, poszło pw

Od wczoraj założone mam skręcone ale jeśli nie wskazane jest na nich jeździć to pasuje założyć te opaski
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Zawór EGR / N75

Post autor: irocket »

Mówicie o tym paskudztwie?
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS

Zawór EGR / N75

Post autor: Kaiser »

Jeśli Ci chodzi o opaskę to tak, o tym mowa :P

[ Dodano: 2015-03-13, 16:15 ]
ghul17, kupiłem w tym sklepie szczypce. Jeszcze raz dzięki :)

Co możecie powiedzieć o EGRach firmy SKV Germany? Bo chyba szykuje mi się wymiana (cieknie z jednej dziurki, tej od strony silnika)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Zawór EGR / N75

Post autor: Sony »

Kaiser, usuń całkowicie i z dyńki :P
Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS

Zawór EGR / N75

Post autor: Kaiser »

Myślałem o tym, ale podobno auto bardziej kopci a w zimie samochód wolniej się nagrzewa :P
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Zawór EGR / N75

Post autor: Sony »

Ja mam zaślepiony EGR już od ładnych kilku lat i nie narzekam. Owszem w zimę nagrzewa się nieco wolniej, ale poza tym same plusy. Kopcenie mam jedynie po odpaleniu i przy niedogrzanym silniku (ale nie jakieś mega), nie odkłada mi się syf w postaci nagaru i autko lepiej się wkręca na obroty.

Jak to zawsze bywa - coś za coś :)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Zawór EGR / N75

Post autor: Sony »

Ja mam zaślepiony EGR już od ładnych kilku lat i nie narzekam. Owszem w zimę nagrzewa się nieco wolniej, ale poza tym same plusy. Kopcenie mam jedynie po odpaleniu i przy niedogrzanym silniku (ale nie jakieś mega), nie odkłada mi się syf w postaci nagaru i autko lepiej się wkręca na obroty.

Jak to zawsze bywa - coś za coś :) EGR to wymysł (pseudo)ekologów.
Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS

Zawór EGR / N75

Post autor: Kaiser »

Pomyślę nad tym :) A czy jeśli EGR cieknie tylko z tej jednej dziurki (z drugiej nic się nie leje, a w okolicach uszczelek/ łączeń sucho) tzn. ze puszcza turbo? Czy może odma?
ODPOWIEDZ