Odczyt z 013 - 126, 135, 125, 127.
Sprawdzałem za pomocą Polskiego Vag. O to chodzi, jeśli mowa o grupie 13? jeśli tak to jak wyglądają odczyty? Wszystko ok?
byrt, masz b.dobre korekcje, ale należy pamiętać, że nie oceniają one rzetelnie stanu wtrysków - w tym celu należy je wymontować i sprawdzić na maszynie.
Nie robiłeś innych niż 013 logów?
Zrób i wklej: na zimnym (po nocy) silnik/engine 007, 012, instrumenty/instruments (jeżeli masz sterownik) 003 oraz na rozgrzanym do 90st te same oprócz 012 i dodaj 001. Do tego przed odpaleniem weź miernik do ręki, ustaw Ohmy, zdejmij listwę/kapturki ze świec i sprawdź ich rezystancje - jeden kabelek na masę, drugi do główki świecy, następnie załóż kapturki, miernik na V, jeden kabelek na masę, drugi do listwy zasilającej świece, miernik na szybę i sprawdź czy po przekręceniu zapłonu pojawia się (jak długo)napięcie na świecach. Sprawdź też czy lepiej odpala po dwukrotnym grzaniu świec.