Ja w swoim tolku 1.8 lpg mam świece 3-elektrodowe, z rana na zimno działa jak by na 3 cylindrach potem się na grzeje albo jak na lpg jadę to już norma, poza tym jest na nich jakiś nalot jak by smoła?? co to może być?
Parę podstawowych pytań na które sam sobie odpowiesz i powinno być po problemie: ile na tych świecach już przejechałeś, ile przejechałeś na filtrze benzyny i gazu. jakość paliwa u nas jest znana. na zagnojonych świecach nie będzie dobrze palił i to prawdopodobnie jedyny powód Twoich problemów. jeśli wymiana świec i (koniecznie) filtrów nie pomoże,albo problem brudnych świec bardzo szybko wróci ,wtedy można się martwić że to coś poważniejszego. ja wymieniałem świece po sporym przebiegu(więcej niż zalecane) i były czyściutkie, ale jeżdżę wyłącznie na verwie98 i pilnuję filtra paliwa. Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-09-29, 22:40 ] no i filtr powietrza oczywiście. to wszystko jest stosunkowo tanie i można to samemu zrobić a pozwala uniknąć wielu problemów i zawsze będzie lepiej śmigał. pozdro jeszcze raz
Nie znalazłem podobnego tematu więc zakładam nowy, jeśli jest już podobny temat proszę o scalenie.
Jak w temacie jeśli ktoś z was już jeździ na tych świecach proszę o opinie, interesuje mnie czy są warte swojej ceny bo ta nie jest niska.
Wczoraj byłem u mechanika to polecił mi i zamówił Denso K20TT (dedykowane pod LPG). Kosztowały mnie 12 zł/szt. więc taniutkie. Wie ktoś coś o nich ? Nie znam marki, podobno świece są japońskie. Co do NGK słyszałem wiele historii, niestety niezbyt korzystnych dla NGK.
DzieX pisze:Różne historie się słyszy. Dla mnie ngk to bardzo dobra marka. Sam jeżdżę już na 2gich swiecach w benzynie i wcześniej jeszcze w dieselu używałem.
Również ngdy żadnych problemów z nimi nie było ostatnio płaciłem 67 zł za kpl
ja polecam świece bosch super FR78X. Koszt za komplet ok 100 zł.
Mam przejechane na nich 30 000km (wszystko na LPG) i myślę, że jeszcze trochę pośmigają, słyszałem że na benzynie nawet 100000 mogą polatać.