[1M] Toledo II ASV by Tune-Up

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.
s
sz.p.bartek
Forumowicz
Posty: 268
Rejestracja: 20 maja 2008, 15:10
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

[1M] Toledo II ASV by Tune-Up

Post autor: sz.p.bartek »

Dzisiaj byłem zobaczyć czym tak naprawde jeżdzę, i wyszło to:

Obrazek

Teraz czas wywalic kata i na korekte.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2015, 10:05 przez Semrush [Bot], łącznie zmieniany 1 raz.
Toledo II TDI ASV+ Powered by TUNE-UP
Awatar użytkownika
INS
Forumowicz
Posty: 84
Rejestracja: 10 gru 2008, 01:39

[1M] Toledo II ASV by Tune-Up

Post autor: INS »

dziwny ten wykres :-P max Niuton przy 4888 rpm ? :mrgreen:
a poważnie to fajny wykres widać że bezpieczny soft (biorąc pod uwage że już nie masz dwumasa)
-Sprzęgło zmienione
-Turbo z 130
Szykują się kolejne mody ? wydajniejsze wtryski ? FMIC ?
AHF seria (122Km@246Nm) + Lightowy chip by Ali (137Km@297Nm) :-)
s
sz.p.bartek
Forumowicz
Posty: 268
Rejestracja: 20 maja 2008, 15:10
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

[1M] Toledo II ASV by Tune-Up

Post autor: sz.p.bartek »

INS pisze:Szykują się kolejne mody ? wydajniejsze wtryski ? FMIC ?


Na razie wywalam kata bo on podobno "trzyma". W dalszych planach są wtryski 0,216 lub 0,230 w zalezności od budżetu :-) Chyba że trafie na kompletny pas przedni z chłodnicami od ARL-a.
Toledo II TDI ASV+ Powered by TUNE-UP
Awatar użytkownika
Pedritos
Forumowicz
Posty: 107
Rejestracja: 08 lip 2008, 20:05

[1M] Toledo II ASV by Tune-Up

Post autor: Pedritos »

Panowie i Panie!

Czy pas przedni od wersji ARL różni się czymś od pasa ASV?
Chodzi mi o to czy nie będę musiał czegoś przerabiać chcąc zawiesić komplet chłodnic ARL na pasie w moim ASV.
PAMIĘTAJ O INNYCH!!!
http://www.poltransplant.org.pl/ow.html
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Jak wskazówka od temperatury się nie spionuje - NIE BUTUJ,
Jak butowałeś to od razu NIE GAŚ
s
sz.p.bartek
Forumowicz
Posty: 268
Rejestracja: 20 maja 2008, 15:10
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

[1M] Toledo II ASV by Tune-Up

Post autor: sz.p.bartek »

Pas przedni od ARL-a jest inny niż w reszcie, nie założysz z niego kompletu chłodnic.
Toledo II TDI ASV+ Powered by TUNE-UP
r
radek
Forumowicz
Posty: 46
Rejestracja: 05 kwie 2009, 09:20

[1M] Toledo II ASV by Tune-Up

Post autor: radek »

przydałyby się jeszcze wiatraki bo w arl-u są "węższe" ;-)

[ Dodano: 2009-05-13, 22:00 ]
maiałem 110-tke AHF-a i podobne plany ale biorąc pod uwagę koszty przeróbek wolałem sprzedać i kupiłem ARL-a ......... dołożyłem 10 tysi :lol:
1M 4x4 arl+ 195 PS 390 NM
1P BWA+ 248 PS 380 NM
a
arni52

[1M] Toledo II ASV by Tune-Up

Post autor: arni52 »

Witam mam pytanie odnośnie silnika ASV ile mogę wyciągnąć koni z niego po zmianie softu???
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice

[1M] Toledo II ASV by Tune-Up

Post autor: bartekmk »

20-30 KM
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[1M] Toledo II ASV by Tune-Up

Post autor: Roxon40 »

W zależności od podzespołów silnika to do jakiś 141 KM może dość.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
a
arni52

[1M] Toledo II ASV by Tune-Up

Post autor: arni52 »

Mam problem z turbiną przy 3000obr. przechodzi w tryb awaryjny i to nie jest czujnik N75 bo kupiłem nowy,turbina do regeneracji i tu nasuwa mi się myśl czy nie kupić od 130 konnego albo jak podejdzie to od ARL-a czy da rade coś takiego zrobić ???,nie wchodzi w grę sprzedaż auta i kupno mocniejszego bo dobrze jeździ mi się tolkiem
ODPOWIEDZ