dziwny ten wykres max Niuton przy 4888 rpm ?
a poważnie to fajny wykres widać że bezpieczny soft (biorąc pod uwage że już nie masz dwumasa)
-Sprzęgło zmienione
-Turbo z 130
Szykują się kolejne mody ? wydajniejsze wtryski ? FMIC ?
AHF seria (122Km@246Nm) + Lightowy chip by Ali (137Km@297Nm)
INS pisze:Szykują się kolejne mody ? wydajniejsze wtryski ? FMIC ?
Na razie wywalam kata bo on podobno "trzyma". W dalszych planach są wtryski 0,216 lub 0,230 w zalezności od budżetu Chyba że trafie na kompletny pas przedni z chłodnicami od ARL-a.
Czy pas przedni od wersji ARL różni się czymś od pasa ASV?
Chodzi mi o to czy nie będę musiał czegoś przerabiać chcąc zawiesić komplet chłodnic ARL na pasie w moim ASV.
PAMIĘTAJ O INNYCH!!! http://www.poltransplant.org.pl/ow.html
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Jak wskazówka od temperatury się nie spionuje - NIE BUTUJ,
Jak butowałeś to od razu NIE GAŚ
przydałyby się jeszcze wiatraki bo w arl-u są "węższe"
[ Dodano: 2009-05-13, 22:00 ] maiałem 110-tke AHF-a i podobne plany ale biorąc pod uwagę koszty przeróbek wolałem sprzedać i kupiłem ARL-a ......... dołożyłem 10 tysi
W zależności od podzespołów silnika to do jakiś 141 KM może dość.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Mam problem z turbiną przy 3000obr. przechodzi w tryb awaryjny i to nie jest czujnik N75 bo kupiłem nowy,turbina do regeneracji i tu nasuwa mi się myśl czy nie kupić od 130 konnego albo jak podejdzie to od ARL-a czy da rade coś takiego zrobić ???,nie wchodzi w grę sprzedaż auta i kupno mocniejszego bo dobrze jeździ mi się tolkiem