pawelostrowski2, W zwykłym TDI pompe wody masz na dole pod pompa wspomagania,ale jak jest w ARL to do końca nie wiem.
pawelostrowski2 pisze: po przegazowaniu auta do 3 tys obrotów płyn z wezyka powrotny` do zbiorniczka jest bardzo spieniony i sa pecherze powietrza.
ja miałem podobnie z tą różnicą ze na początku też miałem pianę w zbiorniczku a potem zaczynało powoli wyrzucać płyn otworami w zbiorniczku tymi co są pod tym plastikiem z symbolem książki.
pawelostrowski2, Sprawdź cienki przelewowy wężyk czy tam się nie przytyka a najlepiej cały układ od górnego wyjścia z chłodnicy do króćca w głowicy i właśnie min. ten cienki przelewowy wężyk i nie zapomnij o wlocie do zbiorniczka,u mnie tam się właśnie zapchało glutem z uszczelnienia pompy wody.A jeżeli chodzi Ci o markę rozmiar uszczelki pod głowicą to to akurat dobiera warsztat,który sprawdza głowice.