szymekgd pisze:nie sprawdzisz, nabicie to ok.100zl za czynnik, do tego sprawdzenie szczelnosci, ozonowanie i uzupelnienie oleju.
A nie da rady na oko sprawdzić czy pracuje to co ma (jakaś sprężarka czy coś w ten deseń)?
to raczej norma, kumpel chwyta na koncu, ciagnie do gory i pomaga
Heh, wolałbym to naprawić żeby uszczelka nie poszła, bo wtedy przecieki i rdza murowane..
szymekgd pisze:to ciekawostka, jak szukalem to w Polsce to wszystkie srebne byly bez rdzy, a w Niemczech wygladaly najgorzej...
To tu jest zagwozdka, bo samochód w 2006 roku był sprowadzony z Niemiec
szymekgd pisze:Dziwne jest tez to, ze rozrzad wymieniony (ok.550zl) i auto idzie na sprzedaz, ale czasy tez mamy nie najciekawsze...
Właściciel mówi, że kupił go na szybko bo żona rozbiła poprzedni (który swoją drogą też wystawili na allegro), widocznie wymagał wymiany rozrządu. Teraz chce kupić jakiś inny "docelowy" powiedzmy, myślę że mogę mu wierzyć, z resztą przy sprawdzeniu na stacji wszystko się okaże:)