Witajcie znowu. Wymieniłem czujnik ABS, wszystko fajnie wykasowałem błąd. Pojeździłęm trochę kontrolka zniknęła, dziś znów się pojawiła.
Druga sprawa. Wymieniłem gruchę i dalej wywala mi błąd
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
W czym może być jeszcze przyczyna?? Turbina czyszczona dwa razy.
Dodatkowo mam jeszcze taki błą
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
Czujnik zespolony przyspieszenia poprzecznego G200
Na dzień dzisiejszy zostały mi te dwa błędy.
Błąd 17965 mogę skasować, tego drugiego nie mogę.
Cześć mam pytanie czy błąd 1039 w
seat
toledo 1.6 AKL ma wpływ na spalanie czy to tylko informacja do licznika o temp silnika .Czy taki błąd może wpływać na sygnał o temp do CPU który reguluje dawkę paliwa ?Pytam bo te dwa czujniki są zintegrowane .Z tego co wiem rezystancja czujnika zmienia się wraz z zmianą temperatury płynu .Które piny to wyj czujnika do CPU.
Dziękuje za odpowiedz mam tylko jedno pytanie jeszcze czy istnieje coś w rodzaju wykresu przy jakiej temp jaka jest opornośc czujnuka? Mając taki wykres można w przybliżeniu sprawdzić czy czujnik dobrze działa chodzi o czujnik do ECU.Pozdrawiam
Sa wykresy rezystancji w f.temp., czujniki u Ciebie sa typu NTC-rezystancja maleje ze wzrostem temp., wiekszosc z nich ma charakt. jak tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=432795, podlaczajac miernik i "gotujac" czujnik mozesz zdjac charakterystyke i porownac z prawidlowa.
Witam ! Wywaliło mi błąd 17656 Wtryskiwacz rozruchowy - różnica kontrolna (control defference) cewka, niskie ciśn. paliwa. Początkowo autko mi szarpało podczas jazdy, po wymianie filtra paliwa nie szarpie, ale błąd wraca cały czas i wydaje mi się, że nie ma takiej mocy jak powinien. Co może być nie tak ???
Zmierz rezystancje cewki wtrysku sterujacego-jezeli jest uszkodzona to do wyliczania wartosci kata wtrysku jest brany sygnal zastepczy, ale prawdopodobnie blad nie jest kasowany.