Błędy z VAGa prośba o pomoc

ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

Ciekawy sposob na "sprawdzenie" turbiny, ale smugi dymu o bardziej zasluga przeplywki :mrgreen:
Michal
k
kamcio1993
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 06 lip 2010, 21:49

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: kamcio1993 »

to moze cos poknocilem jak logi zrobie to bedzie wiadomo co z turbinka
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

Pomocy!!

Post autor: dialog1979 »

Witajcie znowu. Wymieniłem czujnik ABS, wszystko fajnie wykasowałem błąd. Pojeździłęm trochę kontrolka zniknęła, dziś znów się pojawiła.
Druga sprawa. Wymieniłem gruchę i dalej wywala mi błąd
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
W czym może być jeszcze przyczyna?? Turbina czyszczona dwa razy.
Dodatkowo mam jeszcze taki błą
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
Czujnik zespolony przyspieszenia poprzecznego G200
Na dzień dzisiejszy zostały mi te dwa błędy.
Błąd 17965 mogę skasować, tego drugiego nie mogę.
p
przeme
Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 10 lip 2012, 11:24

Błąd 1039 czy ma wpływ na spalanie ?

Post autor: przeme »

Cześć mam pytanie czy błąd 1039 w
seat
toledo 1.6 AKL ma wpływ na spalanie czy to tylko informacja do licznika o temp silnika .Czy taki błąd może wpływać na sygnał o temp do CPU który reguluje dawkę paliwa ?Pytam bo te dwa czujniki są zintegrowane .Z tego co wiem rezystancja czujnika zmienia się wraz z zmianą temperatury płynu .Które piny to wyj czujnika do CPU.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

1039 to blad czujnika G2 odpowiedzialnego za zegary, nie ma zadnego zwiazku z ecu.
Michal
p
przeme
Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 10 lip 2012, 11:24

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: przeme »

Dziękuje za odpowiedz mam tylko jedno pytanie jeszcze czy istnieje coś w rodzaju wykresu przy jakiej temp jaka jest opornośc czujnuka? Mając taki wykres można w przybliżeniu sprawdzić czy czujnik dobrze działa chodzi o czujnik do ECU.Pozdrawiam
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

Sa wykresy rezystancji w f.temp., czujniki u Ciebie sa typu NTC-rezystancja maleje ze wzrostem temp., wiekszosc z nich ma charakt. jak tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=432795, podlaczajac miernik i "gotujac" czujnik mozesz zdjac charakterystyke i porownac z prawidlowa.
Michal
p
przeme
Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 10 lip 2012, 11:24

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: przeme »

Jeszce raz dziękuje za wyczerpującą odpowiedz o to właśnie mi chodziło teraz kupiony czujnik mogę sprawdzć .Pozdrawiam serdecznie :-)
Awatar użytkownika
wojtek1
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 21 lis 2009, 22:09

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: wojtek1 »

Witam ! Wywaliło mi błąd 17656 Wtryskiwacz rozruchowy - różnica kontrolna (control defference) cewka, niskie ciśn. paliwa. Początkowo autko mi szarpało podczas jazdy, po wymianie filtra paliwa nie szarpie, ale błąd wraca cały czas i wydaje mi się, że nie ma takiej mocy jak powinien. Co może być nie tak ???
TOLEDO jest THE BEST !!!
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

Zmierz rezystancje cewki wtrysku sterujacego-jezeli jest uszkodzona to do wyliczania wartosci kata wtrysku jest brany sygnal zastepczy, ale prawdopodobnie blad nie jest kasowany.
Michal
ODPOWIEDZ