Nie napisałem, bo sam turbinę sobie czyściłem, więc koszt praktycznie żaden poza nowymi uszczelkamimigacz1981 pisze:a zapomniał dodać o zapieczonych kierownicach w turbo
Bardzo możliwe, ale dzisiaj byłem w szoku tym ile moje autko miało do 100km/h W aucie byłem ja jako kierowca i dwóch moich kumpli, a uzyskałem czas 11,33s Rekord mój samemu = 10s.mariusz88 pisze:Sony, myślę, że jeżdżąc nawet zadbaną 110-tką miałbyś również schodki na trasie z 1,8 20V 125KM, kolega ma golfa IV 110KM i na trasie nie mogliśmy nadążyć za moim starszym bratem w audi 1,8, a kolega do powolnych kierowców nie należy
...i tym oto akcentem proszę o zakończenie pisania nie na temat, bo trochę zjeżdżamy z meritum tego wątkuSzymek08 pisze:Kolego musisz sobie powiedzieć czego oczekujesz od Auta a potem podjąć męską decyzję - Powodzenia przy zakupie, pamiętaj że lepiej troszkę dołożyć przy zakupie niż potem żałować.
Popytaj użytkowników tego silnika to Ci powiedzą ile pali. No chyba, że ktoś jeździ z butem w podłodze to wtedy jest to zrozumiałe. Dla normalnych prędkości możliwych do osiągania na polskich drogach 90-110 różnica jeżeli w ogóle będzie to bardzo znikoma.DzieX pisze:1.8T pali tyle co 1.8? Wolne żarty...
Nie, w Toledo również. W Leonach to występował dodatkowo 1.9 SDI oraz 2.8 V6eko_zgonuś pisze: chociaż on chyba tylko w leonach występował??
u mnie w 1.8 ponad 200 kkm na LPg i jak dotąd żadnych awarii silnika. Olej wymieniam co 15 kkm i od wymiany do wymiany nie bierze nic! Moim zdaniem w drugim podobnie ale niech się właściciele wypowiedzą. Generalnie benzyny są dość trwałe wbrew pozorom i myślę, że 300-400 kkm spokojnie jest do osiągnięcia.Radziu pisze:pod względem awaryjności i problemów z eksploatacją. Który lepiej wybrac silnik 1.8 20V 125 KM czy 2,3 V5 150 KM? jakie są najczęstsze usterki obu tych jednostek?
spalanie na poziomie 12 ltr LPG czyli 100 km robisz za 32 zł także tragedii niema, a nawet z ARL-em walka ci nie straszna , z własnego doświadczenia ci powiem że jeździłem autem z silnikiem 1,8 125 KM i to też już ładnie przyspiesza ale nie ma co porównywać do 2,3 150/170KM, choć żeby do 2,3 założyć porządną instalację która odwdzięczy się bezawaryjną pracą musisz liczyć się z kosztem rzędu ok 3000 zł, w przypadku 1,8 2200zł, obie instalacje sekwencyjne oczywiście na częściach z wysokiej półki, ceny z okresu 3 miesięcy na Podlasiutony pisze:2,3 V5 150 / 170 KM ze względu na wyposażenie (zazwyczaj najbogatsze) moc i łańcuch
mariusz88 pisze:spalanie na poziomie 12 ltr LPG czyli 100 km robisz za 32 zł także tragedii niema