krystiano_s1 pisze:lub wyłączenia sie EGR'U
Zloguj stat. 003 i 003BS, z przeplywu powietrza logu 003 ktory zamiesciles wynika, ze silnik dostaje caly czas tylko swieze powietrze (jest zaslepiony, nieszczelnosc wezy cisnienia?), przy logowaniu po 20s minimalnie przygazuj, zeby zawor sie przestawil.
krystiano_s1 pisze: falowania obrotów nie było jak kąt był wyższy
O ile wyzszy? Warto przyspieszyc do 60-65st., ja mam 65st., silnik normalnie klekocze, podobno w zimie lepiej pali...Po ew. przestawieniu zloguj stat. 004BS i dynam. 004 zeby sprawdzic zawor przestawiacza kata n108.
krystiano_s1 pisze:czy silnik nie był chipowany bo coś mu się nie zgadzało z odczytami ale kazał jeździć
Dawka "plywa" od 3-5, wiec to raczej nie kwestia ustawienia, a problem z czujnikiem dawki wewnatrz nastawnika, ew. temp. paliwa. W czasie jazdy, w ok. 2tys obr, dojezdzaniu do swiatel obroty sa rowne? Na forach audi jest sporo o nastawnikach. Dawke regulujesz luzujac bodajze 3 sruby i delikanie pukajac w nastawnik.
krystiano_s1 pisze:podczas ustawiania wtrysków
krystiano_s1 pisze:po wymianie wtrysków
Jestes na 100% pewny tych wtryskow, objawy pasuja do nich??