kri591 pisze:Nie moglem juz ogladac meczu poszedlem zrobić tego loga
Nowa wartosc w adaptacji zapisala sie? Podladuj/podmien akumulator, po tym pozostanie juz kwestia rozrusznika i/lub pompy, ale po regeneracji taka sytuacja nie powinna miec miejsca...
Nie wiem co myslec o dawce paliwa w tym logu, teraz jest 5.4, wczesniej bylo 3.6, 5.8, proponuje zlogowac auto na spokojnie, najlepiej po trasie, tak zeby temp. byla zblizona max do 90st. poniewaz ma to duze znaczenie na wydajnosc pompy.Dawka ta jest regulowana przez zmiane pozycji nastawnika na pompie wtryskowej, na 100% wiec byla ruszana przy regeneracji pompy, oryginalnie powinna byc zblizona do 3.6, zwolennicy tunningu zwiekszaja ja do 2.8-3.0, im mniejsza wartosc w vagu, tym wyzsza w rzeczywistosci, dawka 5.4 oznacza mniejsza dawke paliwa, slabszy dol obrotow i reakcje na pedal gazu, w zaleznosci od stylu jazdy moze byc tez wyzsze spalanie. Dawke ta mozna tez zmienic vagiem, tak jak startowa cieplego silnika, przeprowadzajac adaptacje kanalu
001, pozostale czynnosci/wartosci takie same, ale nie liczylbym na duza zmiane, pisza, ze zawiera sie ona +/-2.0, ale zalezy ona od polozenia nastawnika i moze byc tak (jak u mnie), ze zmieni sie tylko o 0.3, wiec niezauwazalnie. W tym przypadku ustawiasz wartosc min w vagu, dygasz nastawnikiem na 3.6 i masz zapas do 2.8.