Zawór EGR / N75

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
d
dziubek6
Forumowicz
Posty: 259
Rejestracja: 18 lip 2010, 23:10
Auto: Toledo
Model: 1.9
Lokalizacja: Warszawa

Zawór EGR / N75

Post autor: dziubek6 »

dokładnie szymekgd to jest przesunięcie mapy, dlatego napisałem usunięcia w " ". Nie mniej jednak po tym ustawieniu nie pojawia się kontrolka silnika.
1.9 AHF
K
Kaktus/Michal
Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 10 sie 2010, 18:58

Przewody od N75

Post autor: Kaktus/Michal »

Witam

Potrzebuję schemat wężyków idących od N75 szczególnie te dwa górne tzn od tej białej czapki idące....pozdrawiam
Awatar użytkownika
Sznurek
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 10 lip 2011, 21:58

Zawór EGR / N75

Post autor: Sznurek »

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Turek

Zawór EGR / N75

Post autor: Szczepan »

Witam.
Mam zamiar wymienić te dwa zawory N75 i N18 spisałem oznaczenia z nich:
N75:
1JO 906 627 38/01
7,22903,20

N18:
1J0 906 627 38/01
7,22903,25
Na alledrogo są te zawory ale mają trochę inne oznaczenia chodzi mi głównie że te cyfry na koncu (20 ,25) co pogrubiłem mają na odwrót.
W swoich autach tęż macie takie oznaczenia jak ja spisałem czy inne?
I jeszcze jedno pytanie czy to te same zawory czy mają jakieś inne parametry bo N75 jest pełno do kupna a jak wpisze N18 to tylko kilka sztuk wyskakuje?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Zawór EGR / N75

Post autor: szymekgd »

Szczepan pisze:1JO 906 627


Szukaj po tym nr

Szczepan pisze:38/01


To jest data tydzien/msc prod.

N75 moze jest i pelno na alledrogo, ale czesc sprzedawcow sprzedaje n18 pod tym oznaczeniem, n75 ma biala glowke. N18 jest bezsensu wymieniac.
Michal
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Turek

Zawór EGR / N75

Post autor: Szczepan »

Pisałem mi już wcześniej żeby zamienić miejscami te dwa zawory ale na razie się poddałem brak czasu ale za tydzien w sobote przełoże je i zobacze czy dynamika i to cholerne przeładowanie turbiny zniknie.
Rozumiem że N75 I N18 to ten sam zawór tylko róznią sie kolorami?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Zawór EGR / N75

Post autor: Sony »

Szczepan pisze:Rozumiem że N75 I N18 to ten sam zawór tylko różnią się kolorami?
Dokładnie tak. Przełożenie zaworków miejscami to 5-15 minut roboty, więc do dzieła ;)
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Turek

Zawór EGR / N75

Post autor: Szczepan »

Sony, Tak jak pisałem wezmę się za to w sobotę i napisze jakie efekty.
Le wydaje mi się że powinno w kompie pokazać że zawór N75 jest uszkodzony dobrze główkuje :?: a u mnie wyskakuje 17965 że turbina przeładowana.
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Zawór EGR / N75

Post autor: Sony »

Szczepan, przeładowanie może być spowodowane właśnie niesprawnym zaworem N75. To jest błąd ogólny z tego co kojarzę, który może być spowodowany przez kilka czynników.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Zawór EGR / N75

Post autor: szymekgd »

Sony, dokladnie, blad sygnalizuje problemy ze sterowaniem turbina, czyli min. n75.

Zawor przewaznie sie zapycha/przycina, wiec proponuje na poczatek przedmuchac i psiknac wd40, lub wpuscic kilka kropel ropy...
Michal
ODPOWIEDZ