Witam.
Mam zamiar wymienić te dwa zawory N75 i N18 spisałem oznaczenia z nich:
N75:
1JO 906 627 38/01
7,22903,20
N18:
1J0 906 627 38/01
7,22903,25 Na alledrogo są te zawory ale mają trochę inne oznaczenia chodzi mi głównie że te cyfry na koncu (20 ,25) co pogrubiłem mają na odwrót.
W swoich autach tęż macie takie oznaczenia jak ja spisałem czy inne?
I jeszcze jedno pytanie czy to te same zawory czy mają jakieś inne parametry bo N75 jest pełno do kupna a jak wpisze N18 to tylko kilka sztuk wyskakuje?
Pisałem mi już wcześniej żeby zamienić miejscami te dwa zawory ale na razie się poddałem brak czasu ale za tydzien w sobote przełoże je i zobacze czy dynamika i to cholerne przeładowanie turbiny zniknie.
Rozumiem że N75 I N18 to ten sam zawór tylko róznią sie kolorami?
Sony, Tak jak pisałem wezmę się za to w sobotę i napisze jakie efekty.
Le wydaje mi się że powinno w kompie pokazać że zawór N75 jest uszkodzony dobrze główkuje a u mnie wyskakuje 17965 że turbina przeładowana.
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
Szczepan, przeładowanie może być spowodowane właśnie niesprawnym zaworem N75. To jest błąd ogólny z tego co kojarzę, który może być spowodowany przez kilka czynników.