[ALL] Wykresy z hamowni

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.
ODPOWIEDZ
K
KrystianNh
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 20 maja 2008, 11:58
Auto: Audi A6 C5
Model: 2.7 Biturbo AJK
Lokalizacja: Kraków

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: KrystianNh »

to jest hamownia pewnie inercyjna a one zazwyczaj zawyżaja przy autach z turbo :-(
mój na inercji 117ps 245nm po sofcie wyszło 148ps i 311nm( totalna seria wtedy była ) według mnie na obciażeniówce bym miał mniej
Awatar użytkownika
Wyplosz
Forumowicz
Posty: 868
Rejestracja: 11 cze 2010, 12:01
Auto: TOLEDO 1M
Model: AGZ
Lokalizacja: Krosno / Rzeszów / Stalowa Wola

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Wyplosz »

wykresami się nie jeździ, ja swoje hamowałem(dyno) przy 30 stopniach na zewnątrz, i wyszło 147 parę koni, a latałem ostatnio z kumplem robił softa i wypluł mu przy 27 Stopniach 158, na maha w ecu, dostał 2 długości auta na odcinku 700-800 m. Więc niema co się sugerować wykresami za bardzo bo nimi się nie jedzie
- Miałeś kiedyś marzenia ??
- Tak miałem zostać kierowcą rajdowym
- I co ?
- I zostałem piratem drogowym :D
K
KrystianNh
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 20 maja 2008, 11:58
Auto: Audi A6 C5
Model: 2.7 Biturbo AJK
Lokalizacja: Kraków

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: KrystianNh »

Prawda tu jest 1 wykres na większym turbo i wieksza moc:
http://imageshack.us/photo/my-images/718/pgtpocisn.png/ (auto tu taj niejedzie za duzy lag i moment bardzo wysoko i krótko)

A na tym wykresie auto duo lepiej zapi.... mimo ze moc i moment mniejszy ale w wiekszym zakresie obrotów i wiele nizej
http://imageshack.us/photo/my-images/138/pgt3bieg.png/
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: szymekgd »

KrystianNh, rozmawiacie o TDI, a wstawiasz wykresy benzynek, przeciez w dieslu moment jest trzymany w duzym zakresie obrotow...
Michal
K
KrystianNh
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 20 maja 2008, 11:58
Auto: Audi A6 C5
Model: 2.7 Biturbo AJK
Lokalizacja: Kraków

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: KrystianNh »

szymekgd pisze:KrystianNh, rozmawiacie o TDI, a wstawiasz wykresy benzynek, przeciez w dieslu moment jest trzymany w duzym zakresie obrotow...


Zgadza się ale Tdi tez tak czasem jest :-P
Bo większość ludzi patrzy na liczby jak najwieksze a nie na to w jakim jest wszystko w zakresie.
Przykład niemam akurat wykresu ,ale widziałem wydruk brat ma audi a4 b6 1.9tdi 131ps po sofcie .Wynik 169ps i 349nm. Auta te ok. 165-175ps i 360-380nm uśredniając rzeczywiscie.A on ma moment płasko w całym zakresie mniej wiecej od ok.2500-4200obr/min nieschodzi ponizej 340nm :shock: Auto tak płynie przyspiesza w trasie na 6biegu od 130km/h-200km/h dla mnie bajka :-D Kosztem to jest tego moment ograniczony w pewnym zakresie gdzie inny ma wiecej ,ale za to dalej jest dłuzszy w szerszym zakresie i wyższy a w aucie który ma np. 384nm maks. to w trasie idzie gorzej bo pracuje w duzo krótszym zakresie.Nie wiem czy zrozumiałeś o co mi chodzi? Tuner napewno wie jak auto wtedy lata.

Tamte wykresy to mojego Fiata ;-) To są wykresy mocy i momentu na kołach, na silniku są dużo wieksze tylko są straty. :-( Auto moc niemierzona na silniku szacowane 195-210ps ,ale to się dopiero okaże po korekcie i zmierzeniu na hamowni najlepiej obciążeniowej
Tu dla przykładu daje wykres znajomego właściciela TTC i jego byłego auta:
http://www.ttc.pl/wykresy/chiptuning_wykresy_seat.htm

I tu widać moc na silniku i moc na kołach jaka jest strata 28ps :-(
Awatar użytkownika
ramzeseye77
Forumowicz
Posty: 329
Rejestracja: 07 sty 2012, 14:48

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: ramzeseye77 »

Panowie czy jeśli wymienię turbinkę mam silnik ALH na turbinę od arl to da mi to mocy ? bo chce wymienić turbinę albo przeczyscić i zrobić program ... Jak sadzicie czyscic turbo czy kupić nowe ARL ? Silnik ALH 90 km
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
Polecam !
l
lenio
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 24 maja 2009, 14:34
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Kętrzyn

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: lenio »

ramzeseye77, napisz do ( rafrut6 ) pewnie doradzi Ci co i jak. Z tego co kojarzę to też ma silnik ALH - wrzucił turbo od ARL , program , wtryski 216 i ma około 160 koni.
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Olsztyn-LW

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: rafrut6 »

Podstawa wieksze wtryski potem turbo i program i bedzie ponad 160 koni. Oczywiście sprzęgło ori nie da rady
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: szymekgd »

rafrut6 pisze:bedzie ponad 160 koni
Tutaj jest ladnie opisana wykrecona 110KM http://tablica.pl/oferta/audi-a3-mocny- ... 15uQ7.html

IC da rade?
Ostatnio zmieniony 18 maja 2012, 12:03 przez szymekgd, łącznie zmieniany 1 raz.
Michal
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Olsztyn-LW

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: rafrut6 »

Seryjny IC nie da rady latem, trzeba poprostu ciułać kase na większy ;-)
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
ODPOWIEDZ