Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

szymekgd, czyli jakby był ponad zieloną krechą, np. miałby 65 stopni to wtedy jest przyśpieszony :P ?

A ja sądziłem, że odwrotnie jest ;)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Sony pisze:czyli jakby był ponad zieloną krechą, np. miałby 65 stopni to wtedy jest przyśpieszony :P ?


Dokladnie tak.
Michal
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Turek

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Szczepan »

Jutro zrobię te logi dynamiczne 008 i 010 mogę je zrobić za jednym podejściem czy każdego osobno?
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Szczepan, sztanga chodzi bez zaciec?

Razem dynam. 008 z 010 i dodatkowo poprosze 001 z 008.
Michal
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Turek

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Szczepan »

No sztanga niby chodzi dobrze ale nie jestem do końca pewny.
001 z 008 to też dynamiczne? :)
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Szczepan, tak.
Michal
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Turek

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Szczepan »

Ręce opadają znów złapał ten sam błąd co przed czyszczeniem turbo 17965 :(
Logo jak akurat przed 4000 tyś złapał zamuła:
http://vaglog.rtnet.pl/szczepanxx_84914.html

Tutaj już po wyłączeniu i włączeniu silnika od nowa:
http://vaglog.rtnet.pl/szczepanxx_84915.html
http://vaglog.rtnet.pl/szczepanxx_84916.html

Jakiś osprzęt szwankuje może ta grucha albo N75, przepływka czy turbo do wymiany?
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Przyjrzyj sie sterowaniu turbiny, czyli n75 i sztandze, masz przeladowanie, wiec wezyki i grucha (nieszczelnosc) praktycznie nie maja znaczenia, jak czysciles turbine to zeszlifowales rowno bieznie po ktorej chodza kierownice papierem sciernym, zostaly jakies zaglebienia? Na forum, chyba Kornat podawal jak sprawdzic n75, ze swojej strony proponuje podmienic go na probe z n18, to prosta i skuteczna metoda diagnozy, miales turbine na stole, wiec powinienes juz znac zakres ruchu sztangi, czyszczenie czasami nie przynosi efektow i trzeba regenerowac lub wymieniac na nowke, czyli regenerowana w fabryce (literka X na koncu nr seryjnego).

Przeplywka mierzy w miare db do ponad 3000obr, dawka paliwa jest ograniczana przez mape dymienia, wiec problem lezy j/w.
Michal
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Turek

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Szczepan »

szymekgd, Byłem u mechanika jak już wcześniej zrobił się mułowaty i podobno wyczyścił wszystko i powymieniał wężyki na nowe wiec dziurawych nie powinno być.
Na papierku na równej powierzchni zeszlifowałem kierownice ale bierznie chyba też chociaż nie jestem pewien do końca bo nie była taka zła w nafcie zeszło wszystko do czysta. Musze poszukać jak sprawdzić ten N75 myślę może kupić od razu nowy. No co do sztangi to po czyszczeniu chodziła dobrze nie było żadnych oporów. To też nie wiem co zrobić czy wymieniać te zawory na nowe.
Jak dobrze kojarzę to N75 a N18 to ten sam rodzaj?
Jak za mienię te zawory to znów zrobić logi czy będzie jakaś odczuwalna różnica?
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Szczepan pisze:podobno wyczyścił wszystko i powymieniał wężyki na nowe wiec dziurawych nie powinno być


Napisalem,ze wezyki masz zostawic w spokoju ;)


Szczepan pisze:Musze poszukać jak sprawdzić ten N75 myślę może kupić od razu nowy. No co do sztangi to po czyszczeniu chodziła dobrze nie było żadnych oporów. To też nie wiem co zrobić czy wymieniać te zawory na nowe.
Jak dobrze kojarzę to N75 a N18 to ten sam rodzaj?
Jak za mienię te zawory to znów zrobić logi czy będzie jakaś odczuwalna różnica?


Nic nie kupuj, zamien tymczasowo zawory miejscami, tj. przeloz tylko po 2a wezyki z przodu, grube z tylu (ATMO) zostaja, jezeli bedzie roznica to na poczatek przedmuchaj i psiknij w zawor wd40.
Michal
ODPOWIEDZ