Przyjrzyj sie sterowaniu turbiny, czyli n75 i sztandze, masz przeladowanie, wiec wezyki i grucha (nieszczelnosc) praktycznie nie maja znaczenia, jak czysciles turbine to zeszlifowales rowno bieznie po ktorej chodza kierownice papierem sciernym, zostaly jakies zaglebienia? Na forum, chyba Kornat podawal jak sprawdzic n75, ze swojej strony proponuje podmienic go na probe z n18, to prosta i skuteczna metoda diagnozy, miales turbine na stole, wiec powinienes juz znac zakres ruchu sztangi, czyszczenie czasami nie przynosi efektow i trzeba regenerowac lub wymieniac na nowke, czyli regenerowana w fabryce (literka X na koncu nr seryjnego).
Przeplywka mierzy w miare db do ponad 3000obr, dawka paliwa jest ograniczana przez mape dymienia, wiec problem lezy j/w.
szymekgd, Byłem u mechanika jak już wcześniej zrobił się mułowaty i podobno wyczyścił wszystko i powymieniał wężyki na nowe wiec dziurawych nie powinno być.
Na papierku na równej powierzchni zeszlifowałem kierownice ale bierznie chyba też chociaż nie jestem pewien do końca bo nie była taka zła w nafcie zeszło wszystko do czysta. Musze poszukać jak sprawdzić ten N75 myślę może kupić od razu nowy. No co do sztangi to po czyszczeniu chodziła dobrze nie było żadnych oporów. To też nie wiem co zrobić czy wymieniać te zawory na nowe.
Jak dobrze kojarzę to N75 a N18 to ten sam rodzaj?
Jak za mienię te zawory to znów zrobić logi czy będzie jakaś odczuwalna różnica?
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
Szczepan pisze:podobno wyczyścił wszystko i powymieniał wężyki na nowe wiec dziurawych nie powinno być
Napisalem,ze wezyki masz zostawic w spokoju
Szczepan pisze:Musze poszukać jak sprawdzić ten N75 myślę może kupić od razu nowy. No co do sztangi to po czyszczeniu chodziła dobrze nie było żadnych oporów. To też nie wiem co zrobić czy wymieniać te zawory na nowe. Jak dobrze kojarzę to N75 a N18 to ten sam rodzaj? Jak za mienię te zawory to znów zrobić logi czy będzie jakaś odczuwalna różnica?
Nic nie kupuj, zamien tymczasowo zawory miejscami, tj. przeloz tylko po 2a wezyki z przodu, grube z tylu (ATMO) zostaja, jezeli bedzie roznica to na poczatek przedmuchaj i psiknij w zawor wd40.