zizzfizzix, zle rozumujesz,jak chcesz miec auto z przebiegiem 400tys. to kupisz takie duzo taniej,jezeli ten tyle ma to owszem,dla silnika to moze nie duzo,ale juz dla jego osprzetu tak,wiec nalezy sie liczyc z kosztami...
To może takie pytanie, na co zwracać największą uwagę pod względem kosztów
- dokladnie tak jak napisal
migacz1981 przetestuj dokladnie szyby, maja otwierac sie i zamykac plynnie, bez skrzypienia, moze to nie bedzie 100, ale zawsze koszt.
- przyjrzyj sie hamulcom, z tylu pewnie sa bebny i nic nie zobaczysz, ale wymiana kompletnych tarcz z przodu to ok. 300zl
- po wlaczeniu klimy ma od razu wiac zimnem, jezeli leci letnie powietrze to do nabicia, wchodzi prawie 1kg czynnika, wiec ok.100zl + obsluga
- sprawdz czy dzialaja wszytskie kontrolki, szczegolnie poduszek i abs'u,
- o korozji napisalem kilka postow wyzej,
- przebieg fikcyjny, wiec caly rozrzad z pompa wody, ustawienie kata wtrysku, paski, filtry i olej do wymiany, pewnie z 800zl,
- podczas jazdy testowej przetestuj sprzeglo i przyspieszanie, a na nierownosciach sprawdz jak sie sprawuje zawieszenie i uklad kierowniczy
- obejrzyj komore silnika i sprawdz czy/gdzie sa wycieki, od gory pewnie jest umyty, wiec zerknij od dolu, na miske, poloski, pompy/sprezarke