Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
d
dominikk1990
Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 03 gru 2011, 12:20
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF@143KM :)
Lokalizacja: Przemyśl

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dominikk1990 »

Witam, dopiero dziś dało mi się zrobić te logi ale tylko statyczne bo bateria w lapku jest do wurzucenia :( Może ktoś coś w nich zobaczy. Problem tkwi w dużym spalaniu i kiepskim ostatnimi czasy paleniu, wprawdzie nie trzeba długo kręcić, ale łapie najpierw małe obroty po odpaleniu i po sekundzie wchodzi na 903obr/min

000BS - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82023.html
013 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82024.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82027.html
003BS - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82028.html
007 na zimnym - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82025.html
007 na ciepłym - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82026.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82029.html
012 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82030.html

Vag-com nie wyrzuca żadnych błędów, proszę o wyrozumiałość to moje pierwsze logi w życiu :)
PS na przykład teraz wartości 003 temp g62, g2 i paliwa na zimnym silniku są prawie jednakowe +/- 1,8stopnia.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

dominikk1990, z pewnością to kąt wtrysku masz do zdecydowanej poprawy.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

dominikk1990,

000BS - jak napisal Sony, kat do poprawki, 007 - zimny silnik ma 30st.?, 011-nie szkoda Ci silnika, po co krecisz godo 5000obr na postoju ?
Michal
d
dominikk1990
Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 03 gru 2011, 12:20
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF@143KM :)
Lokalizacja: Przemyśl

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dominikk1990 »

szymekgd pisze:dominikk1990,

000BS - jak napisal Sony, kat do poprawki, 007 - zimny silnik ma 30st.?, 011-nie szkoda Ci silnika, po co krecisz godo 5000obr na postoju ?



No z tym 007 to zawaliłem bo chyba powinienem to zlogować na wyłączonym silniku a nie zaraz po odpaleniu. A docisnąłem gaz bo chciałem zobaczyć jak zachowują się parametry"Specified MAP" nie wiem czy są one potrzebne do diagnozy :) Wszakże silnik był już nagrzany po trasie i trwało to 2 sekundy, na zimnym nigdy nie cisnę :)
Czy ten kąt może być przyczyną takiego spalania? Obecnie poniżej 8l nie zejdę za żadne skarby, a jak widzisz wtryski i przepływkę??
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

dominikk1990 pisze:Obecnie poniżej 8l nie zejdę za żadne skarby, a jak widzisz wtryski i przepływkę??
Wtryskiwacze masz w porządku. Co do przepływki to już musisz zrobić logi dynamiczne grupa 008 i 010.
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dialog1979 »

szymekgd pisze:dialog1979, stat 000BS i 003BS, dynam. 008 z 010 wystarcza dla zaspokojenia ciekawosci.

Ok, postaram się je zrobić jak najszybciej. Statyczne nie bedzie problemu, z dynamicznymi bedzie pewnie problem, ale jakoś dam radę:)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

dialog1979, dynamiczne to pikus ;)

dominikk1990, uzupelnij profil o silnik to bede wiedzial o czym rozmawiamy ;)

Zrob stat.: 007 na zimnym i cieplym, 001 i 004BS. Filtr powietrza wymieniony? Przeplywka mierzy raczej prawidlowo, te 8l/100km to w jakich warunkach auto pali?

dominikk1990 pisze:a jak widzisz wtryski


To Ty je masz w silniku nie ja :-D A bardziej na powaznie to mala korekcja w 013 nic nie mowi, jezeli nie kopci to raczej wtryski nie leja, ale jezeli chcesz miec pewnosc to musisz je sprawdzic na maszynach.
Michal
d
dominikk1990
Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 03 gru 2011, 12:20
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF@143KM :)
Lokalizacja: Przemyśl

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dominikk1990 »

szymekgd, Profil uzupełniony, mowa o toledo II 1.9TDI AHF 110km. Filtr powietrza nowiutki, spalanie 8-9 litrów to minimum nawet na ciepłym silniku w trasie 80% 20%miasto, no i przy głaskaniu pedału gazu, czasami zdarza się 7 z przodu ale muszę być mistrzem ecodrivingu, szkoda turbawki. Tankowałem na orlenie kilka razy do pełna i po 200-300km znowu pod sam korek, także spalanie z komputera jest bardzo miarodajne.
Tym razem 007 na naprawdę na zimnym przed odpaleniem :)
007 zimny - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82181.html
007 ciepły - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82182.html
001 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82183.html
004BS - http://vaglog.rtnet.pl/dominikk1990_82184.html

Dodam, że autko straciło troszkę na dynamice, mam w domu jeszcze passata AFN i jakoś bardziej chce jechać mimo że jest trochę cięższy :(
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

dominikk1990, do kompletu temperatur dorzuc blok 003 z grupy instrumenty, czyli wskazanie czujnika G2 odpowiedzialnego za zegary, przy okazji termostat mozna sprawdzic. Niezla dawke paliwa masz w 001 spr. przestawic ja na 3.2 (ori) w kanale 1 vagiem wg. opisu na dole strony http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/
Michal
d
dominikk1990
Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 03 gru 2011, 12:20
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF@143KM :)
Lokalizacja: Przemyśl

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dominikk1990 »

szymekgd, temperatura w instrumentach identyczna jak w 007 silnik. Największa wartość jaką mogę wprowadzić pozwala na zmniejszenie dawki do 5,4 ~ 5,2mg. Zapomniałem sprawdzić czy w tym przypadku również większa wartość to mniejsza dawka?
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2012, 13:06 przez dominikk1990, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ